آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

هشدار سید حسن خمینی نسبت به ناکارآمدی برخی مسئولین



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سید حسن خمینی
یادگار امام با تأکید بر مسئولیت یکایک افراد جامعه در بالا بردن کارآمدی نظام، گفت: از دید من بزرگترین انتظار امام، شهدا، مجاهدین اسلام و پیامبر اسلام(ص) از یکایک ما این است که مقداری بیشتر تلاش کنیم و مجموعه را کارآمدتر کنیم.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تهران با آرمان های امام خمینی(س) طی سخنانی کوتاه گفت: اگر بعد از 30 سال به این فکر کنیم که چه وظیفه ای نسبت به امام به عنوان مقتدا و رهبر کبیر انقلاب داریم، یا به تعبیر دیگر اگر بگوییم چنانچه امام امروز در قید حیات بودند چه تقاضایی از یکایک ما داشتند و یا به بیان دیگری اگر امام امروز می خواستند با جامعه صحبت کنند، آنها چه انتظاری دارند؟ به نظر من پاسخ آن، تببین و بالا بردن و نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی است.

 

یادگار افزود: اگر نقطه ای بتواند به انقلاب، نظام، اندیشه امام، اندیشه سیاست دینی، تشیع سیاسی و روح سیاسی جامعه ضربه بزند، بیش از هرچیزی ناکارآمدی مسئولین نظام است. البته نظام چیزی غیر از یکایک شما نیست. یعنی حقیقتی ورای مسئولین و کسانی که تصدی امور دارند وجود ندارد. مثل داستان عطار که دنبال سیمرغ می گشت و سیمرغ چیزی غیر از همان مرغان نبود؛ لذا اینکه انسان به دنبال یک نظامی خارج از وجود یکایک ما باشد کار غلطی است.

 

وی اظهار داشت: نظام همین مجموعه ای است که شما هم یکی از اجزای آن هستید؛ یکی از کسانی هستید که آن را به وجود آورده اید و امروز آن را نمایندگی می کنید. در هر نقطه ای هستیم، برای ادای دین به خون هایی که ریخته شد و زحماتی که پیشینیان کشیدند تا این نهال امروز بارور شود، هرکسی یک گام به جلو بردارد. اگر قرار است کارآمدی این مجموعه بالا برود، همه برخیزیم و قدمی پیش نهیم.

 

سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه کارآمدی را باید از همه بخش ها شروع کرد، ادامه داد: یکی از آنها شهرداری است که بخشی را در اختیار دارد. چندان نباید به بیرون نگاه کرد. مجموعه نظام همین  تک تک ما و شما هستیم. لذا امروز در بُعد کارآمدی نظام هرچه بیشتر بکوشیم. از دید من بزرگترین انتظار امام، شهدا، مجاهدین اسلام و پیامبر اسلام(ص) از یکایک ما این است که مقداری بیشتر تلاش کنیم و مجموعه را کارآمدتر کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------