آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

جعفرزاده: فشار بر مردم در حال افزایش است/ مردم باید نور امیدی برای حل مشکلات اقتصادی ببینند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,   جعفرزاده
غلامعلی جعفرزاده، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: به منظور حضور پرشکوه مردم در انتخابات مجلس یازدهم، در قدم اول باید مطالبات اقتصادی آنها در نقطه بهتری قرار گیرد و نور امیدی ببینند. قدم دوم هم می‌تواند اقدامات جایگزین باشد. متاسفانه در حال حاضر علاوه بر فشارهای اقتصادی، فشارهای اجتماعی هم زیاد است.

 غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، طی گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، در خصوص حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: شرکت مردم در انتخابات به دلیل منافع ملی است. برای بسیاری از مردم ما، برخلاف مسئولان، منافع ملی در اولویت است. بنابراین تجربه نشان داده که در زمان انتخابات، به رغم تمامی ناراحتی‌ها، مردم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

 

او با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور ادامه داد: ما همیشه درگیر مشکلات اقتصادی بوده‌ایم و می‌توان گفت که امسال مشکلات اقتصادی بیشتر است، اگرچه من حاضرم ثابت کنم در مقاطعی میزان مشکلات اقتصادی از امروز بیشتر بوده، اما تحمل این مشکلات در 41 سالگی انقلاب سخت است.

 

این نماینده مجلس به راهکار حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: در قدم اول باید مطالبات اقتصادی در نقطه بهتری قرار گیرد و مردم نور امیدی ببینند. قدم دوم هم می‌تواند اقدامات جایگزین باشد. متاسفانه در حال حاضر علاوه بر فشارهای اقتصادی فشارهای اجتماعی هم زیاد است.

 

جعفرزاده در ادامه تصریح کرد: به رغم اینکه رئیس پلیس اعلام کرده که شماره‌ای برای مسائل اجتماعی و خودرو ندارند، اما واقعیت کف خیابان چیز دیگری می‌گوید؛ برای مثال صداوسیما نشان می‌دهد 500 ماشین را به جرم دور دور- که نمی‌دانم چطور آن را اثبات می‌کنند- جریمه می‌کنند. بنابراین به نظر می‌رسد فشار بر مردم در حال افزایش است.

 

او گفت: اگر ما نمی‌توانیم در مسائل اقتصادی کمک‌حال مردم باشیم، حداقل در مسائل اجتماعی سوهان اعصاب آنها نشویم. 

 

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین در پاسخ به این پرسش که «آیا تصمیمی برای گشایش‌های اجتماعی در حاکمیت گرفته شده» تاکید کرد: متاسفانه کسانی تصمیم می‌گیرند که اهمیتی به گشایش اجتماعی نمی‌دهند. امیدوارم با کمک رسانه‌ها و عقلای قوم ترتیبی داده شود که اگر چیزی از مردم می‌گیریم، جایگزینی به آنها بدهیم.

 

 اعتمادآنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------