آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

روحانی: در برجام کسی نمی‌تواند به ایران ایراد بگیرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,
رئیس‌جمهور گفت: در برجام نه تنها ما تعهد را نشکستیم و هیچ کس امروز نمی تواند نسبت به راه ملت، دولت و نظام ایران ایراد بگیرد. 

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت اظهار کرد: به شما مردم ایران می گویم که ظرفیت فشار به پایان رسیده است، یعنی هرچه آمریکا می خواست بر مردم ما فشار بیاورد، به اوجش رسید و از امروز به بعد این تهدید و فشار ظرفیتش را از دست خواهد داد و تخلیه خواهد شد.

 

وی افزود:‌امروز مردم ما از شش ماه و یک سال پیش آرامش بهتری دارند و نسبت به آینده کشور امیدوارترند.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: مسئولان کشور امروز نظر متحد و واحدی دارند، یعنی اگر مقام خارجی و بلندپایه وارد کشور شود، اگر با وزیر خارجه، رئیس جمهور و حتی فرصتی پیش بیاید با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند،کلام، و راه یکی بوده و نظرات عین هم است. امروز علاوه بر مسئولان رده بالا بنظرم همه مردم و فرهیختگان جامعه یک نظر واحدی دارند و همه می دانند مقصر اصلی آمریکاست و هیچ کس در ایران نسبت به این موضوع تردیدی ندارد.

 

وی بیان کرد:‌ممکن بود ما در مسأله برجام اقداماتی را آغاز کنیم و کسی تردید می کرد که شما شروع کردید و تهعد را شکستید ولی نه تنها ما تعهد را نشکستیم، بلکه یکسال صبر کامل( صبر 100 درصدی) داشتیم و این صبر نشان داد که ما با تدبیر عمل می کنیم و هیچ کس امروز نمی تواند نسبت به راه ملت ایران و دولت ایران و نظام ایران ایراد بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------