آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

کمالوندی: مهلت دوماهه ایران در برجام قابل تمدید نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , کمالوندی
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مهلت دوماهه ایران به طرف‌های باقیمانده در برجام قابل تمدید نیست و براساس برنامه زمان‌بندی‌شده، گام دوم برداشته شد.

به گزارش تسنیم، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌و‌گویی تصریح کرد: مهلت دوماهه ایران به طرف‌های باقیمانده در برجام قابل تمدید نیست و براساس برنامه زمان‌بندی شده، گام دوم برداشته شد و در ادامه نیز زمان‌بندی‌ها به‌شکل دقیق دنبال می‌شود.

 

وی افزود: بر‌اساس قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، اقدام ما وابسته به نحوه اجرای تعهدات سایر اعضای برجام است و این نمی‌شود ما تعهدات خود را انجام دهیم و آنها در عمل کاری نکنند.

 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تأکید کرد: پیام ما روشن است و در عمل مفهوم رفتار آنها این است که نمی‌خواهند به تعهدات پایبند باشند، یا توانایی آن را ندارند، که در این صورت، حجت برای ما تمام شده است، بر همین اساس ما طبق  فرمایشات رهبری و قانون مجلس عمل خواهیم کرد.

 

کمالوندی خاطرنشان کرد: اقدامات ما به‌طور متوالی و وابسته به هم در حال انجام است و شرایط برگشت به عقب وجود ندارد و اگر تعلیق تعهدات ایران بخواهد از بین برود، باید 1+4 وظیفه خود را انجام داده باشد، آنچه مهم است، ما داریم بین تعهدات و حقوق خود توازن ایجاد می‌کنیم و اگر آنها حقوق ما را که رفع تحریم‌های مصرح در برجام است به‌رسمیت بشناسند، ما نیز تعهدات خود را اجرا می‌کنیم، اگر نه، برای ایجاد توازن ما نیز از تعهدات خود کم می‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------