آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مطهری: دولت و صداوسیما تعامل خوبی ندارند/ «علی‌عسگری» تام‌الاختیار نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مطهری
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت و صدا و سیما تعامل خوبی با یکدیگر ندارند، گفت که علی عسگری به عنوان نماینده صدا و سیما در دولت، قدرت کافی ندارد و تام‌الاختیار نیست.

 علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برخی حواشی مطرح شده در خصوص نحوه تخصیص بودجه صدا سیما و مشروط کردن تخصیص آن به تایید نمایندگان رییس‌جمهور در شورای نظارت بر صدا و سیما، گفت: من این موضوع را سوال کردم و گفتند در این باره قدری تاخیر شده است نه اینکه سازمان برنامه و بودجه نخواهد بودجه صدا و سیما را بدهد.

 

وی افزود: اگر این موضوع بخواهد به حالت گروکشی در بیاید کار خوبی نیست، ضمن این‌که اگر گفته می‌شود تخصیص بودجه صدا و سیما منوط به ارائه گزارش عملکرد این سازمان است در این صورت باید برای همه نهادها و سازمان‌ها چنین قیدی گذاشته شود در حالی که این طور نیست. لذا این شائبه را ایجاد می کند که این کار نوعی انتقام گیری است که به نظر من روش درستی نیست.

 

مطهری در عین حال تاکید کرد: براساس آنچه من سوال کردم، چنین تصمیمی اتخاذ نشده و تنها قدری تاخیر در تخصیص بودجه رخ داده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تعامل خوبی بین دولت و صدا و سیما برقرار نیست، اضافه کرد: آقای علی عسگری نماینده رسمی صدا و سیما در دولت است ولی من فکر می کنم ایشان قدرت کافی ندارد و نماینده تام‌الاختیار نیست که در جلسات دولت شرکت می کند. می‌دانیم که بخش سیاسی و خبر صدا و سیما از جای دیگری دستور می گیرد و شاید کاری هم از دست آقای علی عسکری برنمی‌آید.

 

مطهری در پایان بر ضرورت تقویت تعامل بین دولت و صداوسیما و حل اختلافات فی‌مابین تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------