آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

جزئیات جلسه محمدرضا خاتمی با فراکسیون امید درباره دادگاه انتخابات ۸۸/عارف مسئول کارگروه رایزنی با قوه قضاییه شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محمدرضا خاتمی
فراکسیون امید امروز جلسه‌ای با محمدرضا خاتمی درباره حواشی دادگاه او داشت.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا خاتمی نائب رئیس مجلس ششم که چندی پیش دفاعیاتش در دادگاه علنی با موضوع «تقلب در انتخابات ۸۸» سر و صدای زیادی به پا کرد امروز میهمان فراکسیون امید بود تا درباره جزئیات و حواشی این دادگاه توضیحاتی بدهد. آنطور که گفته می‌شود در این جلسه بعد از شنیدن توضیات خاتمی کارگروهی در فراکسیون امید برای پیگیری این موضوع تشکیل می‌شود. 

 

جلال میرزایی نماینده ایلام و عضو فراکسیون امید در این رابطه به خبرآنلاین گفت: دوستان فراکسیون امید علاقه‌مند بودند در جریان دادگاه آقای خاتمی و آنچه رخ داده بودند قرار بگیرند که ایشان امروز میهمان فراکسیون امید بودند و از توضیحاتی درباره جزئیات آنچه رخ داده بود مطرح کردند.

 

او همچنین گفت: در ادامه جلسه بعد از صحبت‌های مطرح شده اعضای فراکسیون تصمیم گرفتند کارگروهی تشکیل بدهند تا مسئله دادگاه آقای خاتمی را پیگیری کند و از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط را پیگیری کنند.

 

همچنین فاطمه سعیدی  سخنگوی فراکسیون امید در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید به ایسنا گفت: امروز هیات رئیسه فراکسیون و دو کمیته سیاسی و حقوقی جلسه‌ای را با حضور محمدرضا خاتمی برگزار کردند که در آن آقای خاتمی توضیحاتی درباره جزئیات دادگاه، حکم صادره و دفاعیاتش ارائه کرد.

 

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید از شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده آقای خاتمی در دادگاه تجدیدنظر درخواست دارد تا با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

 

وی در پایان گفت که قرار است کارگروهی به ریاست عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل شود که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای خاتمی را پیگیری خواهد کرد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------