آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

بهزاد نبوی به شورای نگهبان: برای اصلاح‌طلبان فرش قرمز پهن کنید



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,بهزاد نبوی
بهزاد نبوی می‌گوید: شورای نگهبان این دوره باید فرش قرمز پهن کند، چون در این شرایط فعلی انتخابات پرشور، برای حفظ امنیت ملی ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری اخیر خود در واکنش به صحبت‌های یکی از وزرای دولت اصلاحات درباره ردصلاحیت‌های شورای نگهبان گفته بود  «ملاک شورای نگهبان اجرای مرّ قانون است و شورای نگهبان برای کسی فرش قرمز پهن نمی‌کند». 

 

صحبت‌های کدخدایی اما با واکنش‌های بعضی اصلاح‌طلبان مواجه شد. محمود میرلوحی در گفتگو با خبرآنلاین از این سخن کدخدایی ابراز تعجب کرد و گفت: کدخدایی آب پاکی را روی دست اصلاح‌طلبان ریخت و گفت ما منتظر کسی نیستیم، این حرف خیلی غیرمنتظره بود.

 

کدخدایی روز گذشته نیز تلویحا پیامی خطاب به اصلاح طلبان در توئیترش منتشر کرد و نوشت: تنها راهکار برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت فراگیر، تبعیت از قانون است، نه فرافکنی و باج گیری با اتهام زدن به نهادهای قانون اساسی.

 

بهزاد نبوی چهره شاخص اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم که خود در انتخابات مجلس هفتم زیر تیغ ردصلاحیت شورای نگهبان رفته است در بخشی از گفتگوی تفصیلی با خبرآنلاین که مشروح طی چند روز آینده منتشر خواهد شد، به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

 

وزیر صنایع دولت دوران جنگ گفت: «آقای کدخدایی اشتباه می‌کند، این دوره باید فرش قرمز پهن کند، چون در این دوره انتخابات پرشور، برای حفظ امنیت ملی ضروری است». 

 

او درباره اظهارات اخیر رئیس دولت اصلاحات هم معتقد است سخنان خاتمی ناظر به مشارکت مشروط در انتخابات پیش رو نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------