آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

مطهری: کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند دست از حمله به ظریف بردارند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مطهری
نماینده مردم تهران در مجلس با محکوم کردن تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا گفت:‌ امیدوارم کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند قبول کرده باشند که آقای ظریف انقلابی‌تر از آنهاست و دست از حمله به ایشان بردارند. 

به گزارش ایسنا، علی مطهری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «تحریم آقای ظریف، وزیر خارجه کشورمان توسط آمریکا بیش از هر چیز نشانه ضعف منطق آمریکا و هراس دولت این کشور از بیان منطق ایران در دنیاست. در تقابل فعلی ایران و آمریکا هر عقل سلیمی وقتی منطق دو طرف را می‌شنود حق را به ایران می‌دهد و اگر کشورهایی با آمریکا همراهی می‌کنند از روی ترس است.

 

بنی امیه هم به شدت از اینکه منطق امام حسین (ع) برای مردم بازگو شود هراس داشتند و مانع نطق سخنگویان می‌شدند. ولی همیشه در نهایت منطق قوی بر منطق سست و بی پایه پیروز می‌شود. نشانه‌های آن در تحریم آقای ظریف هویداست. کشورهای جهان این تحریم را جدی نگرفتند و آمریکا تنها مانده است.

 

شخصیت آقای ظریف و علاقه‌مندی سیاستمداران دنیا به ایشان نیز در این قضیه بی تاثیر نیست. در واقع آمریکا مورد نامناسبی را تحریم کرده است. اما در داخل، امیدوارم کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند قبول کرده باشند که آقای ظریف انقلابی‌تر از آنهاست و دست از حمله به ایشان بردارند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------