آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

سپاه: آزادی کشتی انگلیسی منوط به تصمیم قضایی و سازمان بنادر است/ارتش: آماده اعزام ناوگروه برای اسکورت آدریان دریا هستیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آزادسازی نفتکش انگلیسی منوط به تصمیمات قضایی و سازمان بنادر و دریانوردی است.

به گزارش فارس،‌‌ دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر رهاسازی کشتی بریتانیایی پس از آزادسازی آدریان دریا (گریس ۱) اظهار داشت: توقیف و آزادسازی این دو ارتباطی با یکدیگر ندارد.

 

دریادار تنگسیری افزود: تخلفات کشتی بریتانیایی محرز است و سه تخلف داشته است که باید رسیدگی شود و قوه قضائیه و سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه تصمیم‌گیر هستند.

 

ارتش: آماده اعزام ناوگروه برای اسکورت آدریان دریا هستیم

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر لحظه که جمهوری اسلامی ایران اراده کند ما آماده‌ایم برای اسکورت آدریان دریا ناوگروه اعزام کنیم.

 

امیرحسن خانزادی امروز در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت موضوعی اتفاقی نیست، بلکه سیستم و مکانیزمی است که قدرت دریایی آن را نهادینه می‌کند.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اسکورت نفتکش آدریان دریا هنگام خروج از جبل‌الطارق توسط نیروی دریایی ارتش گفت: هر لحظه که نظام جمهوری اسلامی ایران اراده کند، ما آماده اعزام ناوگروه برای اسکورت این نفتکش هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------