آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

پیشنهاد محسن غرویان:در مشهد نظرسنجی کنید تا معلوم شود، مردم با مواضع امام جمعه شهرشان موافقند؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محسن غرویان
محسن غرویان گفته است: «منطق و عقلانیت دولت ایران در گفتگو با کشور‌های ۱+۵ باعث احترام اکثر کشور‌های جهان به مردم و سیاست‌مداران ایران شده است و به جهان ثابت شد که دولت ما از منطق مشخصی پیروی می‌کند و مشخصا وزیر امور خارجه‌مان فردی متفکر است. 

به گزارش شرق او ادامه داد«همه این دلایل باعث شد وزرای خارجه کشور‌های مختلف برای دیدار با دکتر ظریف لحظه‌شماری کنند و کار‌های مهمشان را رها کرده بودند تا با آقای ظریف دیدار داشته باشند. منطق و حقانیت سخنان جمهوری اسلامی باعث قدرت بین‌المللی‌اش شده است و برخلاف سخنان آقای علم‌الهدی لزوما اقدامات نظامی نمی‌تواند تضمین‌کننده احترام بین‌المللی باشد».

 

او با تأکید بر اینکه دولت حسن روحانی مورد تأیید رهبر انقلاب است، اظهار کرد: «نکته دیگر این است که به‌هرحال دولت مورد تأیید و تنفیذ مقام معظم رهبری است و همه ائمه جمعه موظف‌اند منویات رهبر انقلاب را تأمین کنند و اگر چنین نکنند جایگاه قانونی و شرعی ندارند؛ بنابراین به‌صراحت می‌گویم که به‌دلیل آنکه تنفیذ رهبر انقلاب پشت سر دولت قرار دارد، حمله ائمه جمعه به رئیس‌جمهور خلاف نظر رهبری است و این‌گونه اظهارنظر‌ها به جایگاه شرعی و قانونی ایرادکننده این سخنان آسیب می‌زند».

 

غرویان اعتقاد خود درباره هدف اظهار سخنان تند علیه رئیس‌جمهور را چنین بیان کرد: «از دیدگاه من برخی برای رسیدن به اهداف سیاسی خاص مصالح کشور و ملت را به خطر می‌اندازند که اصلا رویکرد پسندیده‌ای نیست».

 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: «بهتر است در یک نظرسنجی دیدگاه مردم مشهد پرسیده شود تا ببینیم آیا واقعا مردم این شهر با اظهار چنین سخنانی از تربیون نماز جمعه شهرشان موافق هستند یا خیر؟ و آیا این سخنان تأثیر مثبت داشته یا منفی؟ به‌هرحال در انتخابات خبرگان مشاهده شد که دلواپسان مورد تأیید قاطبه مردم نیستند و احتمالا در انتخابات مجلس در اسفندماه این موضوع باز هم تکرار می‌شود».

 

 

  عصر  ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------