آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

رئیس دادگستری لرستان: پای درد دل "اغتشاشگران" نشستیم؛ اکثر آنها از اقشار ضعیف و بدون هیچ‌گونه گرایش سیاسی بودند / باید لیدرهای اصلی شناسایی شوند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محمد رزم
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: باید لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش انتخاب؛محمد رزم در جلسه ستاد جرایم خاص لرستان، اظهار کرد: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرایم خاص بخشنامه ریاست قوه قضاییه و دستور العمل کنترل مجرمان خاص است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف این ستاد مبارزه با جرایم شرارت آمیز، باندهای مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم، جرایم امنیتی و ناامن کننده و سرقت‌های مسلحانه است، افزود: این جلسات در ایجاد امنیت در استان و‌ نیز کاهش جرایم مهم بسیار حایز اهمیت است.

 

نماینده عالی دستگاه قضایی لرستان با تاکید بر اینکه ارازل و اوباش استان باید شناسایی، سطح‌بندی، مستند سازی و کنترل شوند، گفت: اولین جلسه این ستاد در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلین متواری بود که نتایج خوبی نیز بدست آمد که جا دارد از اداره کل اطلاعات، اطلاعات ناجا و اطلاعات سپاه به خاطر کشف این قتل‌ها تقدیر و تشکر به‌عمل آورم.

 

رزم بیان کرد: در تلاش هستیم که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک از جمله تخلفات مالی برخی مدیران و قتل‌های نا امن‌کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از رسانه‌های مختلف بصورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.

 

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه اغتشاشگران اخیر به هیچ چیز حتی علایم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبوده و از اشرار هستند، گفت: باید لیدرهای اصلی این اغتشاشات شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

 

وی یادآور شد: در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل اغتشاشگران نشستیم که اکثر آنها اظهار ندامت کرده و از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچ‌گونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------