آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

دنیای ۵۰ سال قبل نیست که بخواهیم دور خود دیوار بکشیم/ آقایان شرایط را سخت‌تر نکنند/ راهی جز پیوستن به FATF نداریم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,FATF
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: راهی جز پیوستن به FATF نداریم، الان دنیای ۵۰ سال قبل نیست که بخواهیم دور خود دیوار بکشیم. 

«مهرداد لاهوتی»، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در ارتباط با مسکوت ماندن FATF در مجمع تشخیص مصلحت در گفتگو با  برنا گفت: مجلس وظیفه و رسالت خود را در ارتباط با FATF انجام داده است. فراکسیون مستقلین با لواح چهارگانه FATF موافق بود.

 

لاهوتی گفت: راهی جز پیوستن به FATF نداریم، الان دنیای ۵۰ سال قبل نیست که بخواهیم دور خود دیوار بکشیم بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا عضو FATF هستند. اگر می‌خواهیم با دنیا مبادلات اقتصادی داشته باشیم باید موانع عضویت را برداریم.

 

او ادامه داد: FATF نقاط منفی زیادی ندارد. همه کشورهای دنیا در FATF عضو هستند به غیر از چند کشور کوچک. پیوستن ایران به FATF که مذاکره با آمریکا نیست، این یک اجماع جهانی است. تصویب نشدن FATF آثار منفی دارد. این که چه بحث هایی در مجمع تشخیص مصلحت می شود را نمی دانم اما تصمیم گیرنده، مجمع تشخیص مصلحت است. با توجه به شرایط کشور و تحریم ها آقایان نباید شرایط را سخت تر کنند. مجمع در این زمینه مصلحت را در نظر می گیرد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------