معاون اول رییس جمهوری وارد کرمان شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,معاون اول رییس جمهور
معاون اول رییس جمهوری به همراه شماری از اعضای دولت برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی⁩ وارد کرمان شد. 

اسحاق جهانگیری  صبح  سه‌شنبه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

 

جمعی از اعضای هیات دولت از جمله سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی و پیروز حناچی شهردار تهران وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری پس از تشییع در عراق و شهرهای اهواز، مشهد ، تهران و قم بامداد سه شننبه وارد زادگاهش استان کرمان شد .

 

سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی عراق و هشت نفر دیگر در اثر حمله تروریستی نیروهای آمریکایی که به دستور رییس جمهوری آمریکا انجام شد، به شهادت رسید.

 

پیکر سپهبد شهید سلیمانی بعد از تشییع در شهرهای عراق بامداد یکشنبه وارد خوزستان و در اهواز با حضور پرشور مردم این استان بدرقه شد.

 

مردم مشهد مقدس در جوار حرم امام رضا (ع) روز یکشنبه از سرداران شهید استقبال و صحنه های کم‌نظیری را در ابراز ارادت به سردار سلیمانی خلق کردند.

 

صبح دوشنبه بعد از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، پیکر این شهید سرافراز با حضور میلیون‌ها عزادار تهرانی تشییع و پس از آن به قم و برای خاکسپاری به کرمان منتقل شد.

 

علی ربیعی سخنگوی دولت نیز روز دوشنبه پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران در حساب توییتری خود نوشت: «دیشب در دولت، ابعاد مختلف ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی مورد بحث قرار گرفت و بر ضرورت پاسخگویی قاطع به این اقدام جنایتکارانه تاکید شد».

 

پیکر سردار شهید سلیمانی امروز (سه شنبه) با حضور پرشور مردم در زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای شهر کرمان جایی که وصیت کرده بود، به خاک سپرده می‌شود.

 

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک در شهرستان رابر استان کرمان در خانواده‌ای مذهبی متولد شد.

 

 سردار سلیمانی ابتدای جنگ تحمیلی با شماری از نیروهای کرمان، تیپ زرهی را تشکیل داد و سپس به لشکر ۴۱ ثارالله تبدیل شد. او از آغاز تشکیل این لشکر تا انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

 

 

 ایرنا 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------