آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

فرمانده سپاه: انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" از دشمن می‌گیریم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,فرمانده سپاه
فرمانده کل سپاه گفت: از عاملان ترور سپهبد شهید سلیمانی انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" از دشمن می‌گیریم.

به گزارش تسنیم از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در ‌آیین تششیع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در جمع میلیونی عزاداران در میدان آزادی کرمان اظهار داشت: حرف آخر را اول می‌زنم انتقام می‌گیریم.

 

وی تاکید کرد: از عاملان ترور سپهبد شهید سلیمانی انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" از دشمن می‌گیریم.

 

سرلشکر ‌سلامی خطاب به تشییع کنندگان شهید سلیمانی گفت: انتقام می‌گیریم؛ سخت، محکم، قاطع، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده؛ آرام باشید.‌ همه ما می‌دانیم کسی را بدرقه می‌کنیم که در دولت او سلامت و معنویت و کم نظیر است. ‌عشق و به اسلام ولایت را ثابت کرد.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی جلوه‌ای از زیباترین فضائل عالم در وجود یک شخصیت بزرگ بود، تصریح کرد: حاج قاسم هرگز در مقا‌بل دشمن سست نشد، ‌قلبش همواره آرام بود و لباس جهاد را از تن درآورد.

 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شخصیت سپهبد سلیمانی ‌فراتر از مرزهای ایران و جان اسلام بود و همه جهان اسلام با تحسین او را یاد می‌کنند و هر چقدر تلاش می‌کند خورشید او را خاموش کنند نمی‌توانند و نمی‌دانند که نمی‌توانند، تاکید کرد: خورشید قاسم سلیمانی زنده‌تر از همیشه راهی را گشوده است که مطمئنن پیروز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه توصیف شخصیت شهید سلیمانی ممکن نیست چرا که در عین اینکه فرماندهی باوقار بود اما بسیار متواضع بود‌، گفت: آمریکا را به زودی از منطقه خارج می‌کنیم

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------