آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

چین بار دیگر بر حراست از صلح در خاورمیانه تاکید کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,چین
سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در واکنش به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه هایی آمریکا در عراق بار دیگر بر حراست از صلح در خاورمیانه تاکید کرد. 

به گزارش ایرنا، گنگ شوانگ روز چهارشنیبه در پاسخ به ایرنا در کنفرانس خبری روزانه در پکن افزود: شرایط خاورمیانه شکننده است و همه طرفها باید برای حفاظت از صلح تلاش کنند.

 

وی گفت و گو و مذاکره را تنها راه حل مشکلات خاورمیانه عنوان کرد و گفت: چین به تلاش های خود برای کاهش تنش ها کمک خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه چین به تلاش های دیپلماتیک خود ادامه می دهد گفت وزیر خارجه چین در روزهای گذشته با همتایان خود از کشورهای مختلف از جمله ایران، آمریکا و روسیه به صورت تلفنی گفت و گو کرده است.

 

گنگ شوانگ با اشاره به اینکه چین از نزدیک روابط خود را با کشورهای ذیربط حفظ کرده است افزود: ایران از کشورهای مهم منطقه است و با چین در قالب طرح یک کمربند - یک جاده همکاری های خوبی دارد.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین افزود: پکن همچنین روابط نزدیکی با عراق دارد و سفیر چین در بغداد هم در نشستی با مقامات این کشور ، شرایط منطقه را از نزدیک بررسی کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------