آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

اسفندیار رحیم مشایی در زندان نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,اسفندیار رحیم مشایی
وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی 15 سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به 6 سال و نیم حبس محکوم شدند. که از اسفند 96 نیز شروع به اجرا شده و تا به الان نیز ادامه دارد.

 مهران عبدالله پور وکیل حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به وضعیت موکلان خود گفت: آقای بقایی در بیمارسان تحت معالجه هستند.

 

وی در خصوص وضعیت پرونده حمید بقایی اظهار داشت: ما معتقدیم ایشان بی گناه است و از طریق اعاده دادرسی پیگیر احقاق حق هستیم.

 

عبدالله پور با اشاره به وضعیت اسفندیار رحیم مشایی دیگر موکل خود گفت: آقای مشایی هم در بیرون از زندان تحت معالجه هستند و پیگیر اعاده دادرسی و محکومیت ایشان نیز هستیم.

 

وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی ۱۵ سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به ۶ سال و نیم حبس محکوم شدند. که از اسفند ۹۶ نیز شروع به اجرا شده و تا به الان نیز ادامه دارد.

 

 مـــــدآرا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------