آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

ماجرای رشوه گرفتن یک نماینده از متهم اقتصادی معروف



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,
نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم گفت: امامی برای اینکه از یک واقعیت فرار کند به دنبال فضا سازی است، اگر واقعا نماینده از امامی رشوه گرفته است، آن را به دادگاه ارایه بدهد.

 به گزارش برنا؛ دوازدهمین جلسه رسیدگی به دادگاه محمد امامی، پای مجلس و برخی نمایندگان را هم به این غائله باز کرد. محمد امامی و وکیلش این ‌بار پای مجلس را به ماجرای اتهامات متهم ردیف اول این پرونده باز کرده و مدعی شدند که مجلس دنبال پایین کشیدن امامی بوده است!

 

«جبار کوچکی نژاد»، نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم، در رابطه با اظهارات امامی مبنی بر متهم خواندن مجلس گفت: در زمان‌ مسئولیتم چیزی به من ابلاغ نشده است در آن زمان همه اسناد به کمیسیون اصل نود و کمیسیون اقتصادی و آموزش مجلس تحویل داده شده است، در اسنادی که به دادگاه تحویل داده‌ایم همه چیز روشن است. 

 

او ادامه داد: قانون، حق تحقیق و تفحص را به مجلس داده است و گزارشات را به دادگاه ارایه می دهیم و در نهایت این دادگاه است که محکومیت را برای این افراد اتخاذ می‌کند. شکایت امامی وارد نیست. 

 

کوچکی نژاد در رابطه با این اظهار نظر امامی‌ مبنی بر این که یکی از اعضای کمیسیون وجهی را دریافته است، گفت: من که از چنین چیزی اطلاع ندارم طبق گزارشاتی که در مجلس دهم ارایه کرده ایم در آن زمان، او ادعایی در رابطه با رشوه، مطرح نکرده است.  

 

او در پایان گفت: در آن زمان هم برای عقب نشینی کمیسیون از تحقیق و تفحص اتهاماتی را وارد کردند اما به جایی نرسید. امامی برای اینکه از یک واقعیت فرار کند به دنبال فضا سازی است، اگر واقعا نماینده از امامی رشوه گرفته است، آن را به دادگاه ارایه بدهد. اما اگر او اسنادی را در رابطه با این ادعایش ارایه ندهد، باید دادگاه با او شدیدتر برخورد کند

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------