آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

عضو کمیسیون عمران مجلس: کلیات لایحه بودجه سال آینده رأی ندارد / اتکای بودجه به نفت زیاد است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مجلس بودجه
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لایحه بودجه سال آینده با سیاست‌زدگی بسته شده است، گفت: با توجه به برخی از اشکالات در لایحه بودجه پیشنهادی دولت امکان اینکه لایحه رأی نیاورد زیاد است.

احمد جباری در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص کلیات بودجه سال 1400 اظهار داشت: به اعتقاد بنده و طبق بررسی لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس، متأسفانه بودجه با سیاست‌زدگی بسته شده است. 

 

وی افزود: این لایحه در وهله اول قدرت خرید مردم را نسبت به شرایط فعلی کمتر خواهد کرد و ضمنا چالش جدی پیش‌روی دولت آینده قرار می‌دهد. 

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه دولت در بحث ایجاد اشتغال و اشتغالزایی هم به‌شدت مشکل دارد.

 

وی تصریح کرد: این برنامه با برنامه پنج ساله توسعه کشور نیز همخوانی ندارد و متاسفانه اتکا بودجه به نفت در این لایحه خیلی بالا رفته است. 

 

جباری گفت: متأسفانه در این سال‌ها معیشت، سفره و نان مردم و الان هم بودجه کل کشور قربانی لجاجت‌های افسار گسیخته دولت شده است. 

 

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله مشکلات و آسیب‌های جدی به‌دنبال خواهد داشت، لذا با توجه به چنین اشکالاتی در لایحه بودجه پیشنهادی دولت، امکان اینکه کلیات لایحه رأی نیاورد زیاد است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------