آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

غیبت معنادار رئیس صدا و سیما در جلسه هیات دولت | علی‌عسگری قربانی «منقل» شد؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , رئیس صدا و سیما
بررسی تصاویر جلسه روز چهارشنبه هیات دولت و مقایسه آن با جلسه‌های گذشته نشان می‌دهد رئیس سازمان صدا و سیما به نشست کابینه به ریاست رئیس جمهوری دعوت نشده است. 

به گزارش همشهری آنلاین، یک هفته پس از سخنان عجیب یکی از مهمانان برنامه «زاویه» شبکه چهار و دادن یک نسبت ناروا به حجت‌الاسلام حسن روحانی، غیبت رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز هیات دولت نشان داد ظاهرا عذرخواهی رسمی عبدالعلی علی‌عسگری و اخراج سردبیر برنامه «زاویه» هم نتوانسته آن ماجرا را به بوته فراموشی بسپرد.

 

پیش‌تر گفته شده بود برخی معاونان و وزیران آقای روحانی اعلام کرده‌اند اگر علی‌عسگری به جلسه‌های هیات دولت دعوت شود، آنها در آن نشست شرکت نخواهند کرد. رئیس صدا و سیما در جلسه با معاونان و مدیران خود با اشاره به سخنان نسنجیده و دور از شأن مهمان برنامه زنده شبکه چهار گفته بود: این حرف‌ها باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و بنده با ابراز تأسف، از مخاطبان فرهیخته و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------