آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

پاسخ شورای هماهنگی تبلیغات به حذف نام امام /500هزار پوستر چاپ کردیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

 قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادعای حذف اسم امام خمینی(ره) از قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن، را خنده‌دار خواند.

 

نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  گفت: در بیانیه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است «بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی آن را سرآغاز برچیده‌شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول‌الله (صل الله علیه و آله و سلم) نامیدند». آیا کسی پیدا می‌شود که نداند منظور از بنیانگذار انقلاب، وجود مبارک حضرت امام خمینی(ره) است؟ آیا اگر به جای حضرت علی علیه‌السلام از لفظ امیرالمؤمنین استفاده کنیم، به‌معنای نادیده گرفتن اسم آن بزرگوار است؟

 

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بااشاره به طرح این ادعا که تصاویر حضرت امام در راهپیمایی کم‌رنگ بوده است، اظهار داشت: اگر چه کاری که ما کرده‌ایم، در مقابل عظمت نام حضرت امام(ره) ناچیز است، امّا با افتخار و بر حسب وظیفه حداقلی خود باید بگوییم که حداقل ۵۰۰ هزار قطعه پوستر در بین مردم توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه در بیانیه آقایان ادعا شده که گروهی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمع شده‌اند که به امام و انقلاب کم توجه هستند،‌ اظهار داشت: آیا کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، العیاذبالله کم توجهی به امام راحل را نشان می‌دهد؟ این شورا افتخار می‌کند که مولود حضرت امام و انقلاب است. از طرفی، شورای هماهنگی که یک نفر و دو نفر نیست، بلکه ۲۵ نهاد کشور این شورا را تشکیل می‌دهد،‌ از وزارت‌خانه‌های کشور، ارشاد و آموزش و پرورش گرفته تا صداوسیما و سایر ارگان‌ها. با این وجود، آقایان چطور به خودشان اجازه می‌دهند که بگویند جمعی در شورای هماهنگی جمع شده‌اند که به امام(ره) کم توجه‌ هستند؟

 

لطفی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که فدایی امامین انقلاب هستیم، اظهار داشت: در بیانیه تشکر از حضور مردم در راهپیمایی، به صراحت از معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) یاد شده است، آقایان چرا این بیانیه را در سایت خود منتشر نکردند؟

 

کیهان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------