آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

تذکر ۳۵ نماینده به وزیر دادگستری در مورد «تخلفات روحانی»



سید محمود نبویان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سید محمود نبویان نماینده تهران به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ درباره ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق تذکر دادند. 

۳۵نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دادگستری بر ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق تاکید کردند.

 

به گزارش مهر، در ادامه جلسه علنی روز (چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: 

 

تذکر سید محمود نبویان نماینده تهران به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ درباره ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

 

تذکر فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در خصوص حذف مدیران تصادفی در سازمان‌ها و انتصابات افراد انقلابی، متعهد و بهره ور.

 

تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره لزوم ممانعت از به کارگیری افراد بدون دانش، تخصص و تجربه به عنوان مشاور در ریاست جمهوری.

 

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در خصوص ضرورت تشکیل شورای عالی مختص نوجوانان.

 

تذکر محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره علت نبود نام برخی از شهر‌های کشور در سامانه مسکن ملی برای ثبت نام مردم این شهرها.

 

تذکر حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ در خصوص لزوم رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------