آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نماینده مردم اصفهان: مردم اصفهان به کمتر از جریان دائمی زاینده رود قانع نیستند



  نماینده مردم اصفهان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مقتدایی گفت:مسئولان اجرایی انتظارات مردم اصفهان را مورد توجه قرار دهند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخچه مدیریت آب زاینده‌رود نشان‌دهنده مدیریت غلط، عدم برنامه‌ریزی دقیق حوضه آبریز زاینده‌رود است، بر همین اساس امروز مجموعه‌ای از مطالبات متراکم در خصوص زاینده رود مطرح‌شده است و مردم اصفهان از دولت سیزدهم انتظار دارند به معضل زاینده‌رود رسیدگی کند.

 

وی گفت: بنده در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار سفر هیئت دولت به اصفهان شدم، بلافاصله در پی نوشت نامه بنده، آیت‌الله رئیسی سفر به اصفهان را برای اقدام به معاون اجرایی خود ارجاع دادند، اما به دلیل عدم آمادگی استاندار اصفهان، سفر ریاست جمهوری به اصفهان به تعویق افتاده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اصفهان در خصوص زاینده‌رود مذاکرات و مکاتبات فراوانی را با رؤسای سه قوه و وزیر نیرو داشته‌اند، بنده در دیدار با رئیس قوه قضائیه نسبت مسائل حقوقی مبحث زاینده‌رود تذکر دادم که خوشبختانه با کمک رئیس دستگاه قضائی زمینه‌های لازم برای انجام اقدامات حقوقی زاینده‌رود فراهم شده است و در این را انتظار می‌رود مسئولان اجرایی از این فرصت استفاده کنند، همچنین طی ماه‌های اخیر نشستی با موضوع معضل آب زاینده رود با حضور نمایندگان استان اصفهان و دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

مقتدایی گفت:مصوبات ۹ ماده‌ای آب زاینده رود را در مجلس دوره نهم با تلاش فراوان گرفتیم و دغدغه امروز نمایندگان اجرای این مصوبات است که در این راستا وزارت نیرو و استاندار باید اقدامات لازم را انجام دهند، نمایندگان استان اصفهان بار‌ها اعلام کرده‌اند که برای جاری شدن آب زاینده‌رود آماده همکاری با مسئولان اجرایی هستند.

 

او گفت: مردم اصفهان به کمتر از جریان دائمی زاینده رود قانع نیستند، در این راستا لازم است، مسئولان اجرایی انتظارات مردم اصفهان را مورد توجه قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------