آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اولین واکنش رسمی مجلس به ضرب و شتم مادر ستار بهشتی



 ستار بهشتی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به حمله موتورسواران ناشناس به گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی واکنش نشان داد.

 به گزارش عصر ایران؛ رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موتورسواران ناشناس به گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی گفت: قانون باید از هرکسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کند حمایت کند؛ تفاوتی نمی‌کند چه کسی است، مسلمان است یا غیرمسلمان، انقلابی است یا ضدانقلاب است.

 

 موسی غضنفرآبادی افزود: اگر قرار است نسبت به افراد قانون اجرا شود، پس باید فقط مُّرِ قانون اجرایی شود. باید حاکمیت و دستگاه های مربوطه نسبت به احقاق حقوق افرادی که مورد آسیب قرار گرفته‌اند اقدامات لازم را انجام دهند و اینکه افرادی کارهایی کنند و فکر کنند قانون با آنها برخوردی نخواهد داشت، اشتباه است.

 

رییس سابق دادگاه انقلاب تهران در مورد امکان شناسایی این افراد گفت: ممکن است امکان شناسایی موتورسواران ضارب وجود نداشته باشد اما دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید اقدامات لازم را انجام دهند. در جایی ممکن است سرقتی انجام شود و سارق مشخص نباشد، اما مهم این است که هر کسی به وظیفه قانونی خودش نسبت به شناسایی و کشف موضوع جرم و مجرمین عمل کند.

 ستار بهشتی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا در قوه قضاییه این اراده برای شناسایی و برخورد با این افراد هست، گفت: حتما این اراده وجود دارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون قضایی به این موضوع ورود پیدا می کند، گفت: به کسی که مورد تعدی قرار گرفته است به عنوان کسی که حق زندگی در ایران را دارد نگاه می کنیم. ما به نسبت، زبان، قومیت و صنف و گروه افراد نگاه نمی‌کنیم.

 

نماینده مردم بم‌ در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا مجلس از نهادهای امنیتی‌ و انتظامی برای این موضوع گزارش می‌خواهد، گفت: حتما این دستگاه‌ها به وظایف قانونی خودشان عمل می‌کنند اما اگر گزارشاتی به ما ارائه شود که نسبت به موضوعی کوتاهی شده، حتما مسئله را پیگیری می‌کنیم.

 

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، روز پنجشنبه ۱۸ آذر هنگام رفتن بر سر مزار فرزندش ستار بهشتی در رباط کریم تهران مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.تصویر صورت مجروح گوهر عشقی طی روزهای اخیر در فضای مجازی بسیار بازنشر شد و واکنش کاربران را برانگیخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------