آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

دستور رئیسی درمورد سوم واکسن کرونا



واکسن کرونا ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس‌جمهوری با تأکید بر لزوم تبیین اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا برای افکار عمومی گفت: فداکاری‌های انجام شده در مقابله با کرونا و کاهش مبتلایان و فوتی‌ها اقدامی ارزشمند است. 

به گزارش  فارس، سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه (۲ بهمن ماه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندکاران مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: امروز به‌خاطر تلاش ها و فداکاری های خالصانه و خستگی ناپذیر همه دستگاه های مسئول و همراهی و همکاری مردم، از شرایط نسبتا مناسبی نسبت به سایر کشورها برخوردار هستیم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است همچنان شیوه نامه های بهداشتی با دقت مراعات شود.

 

رئیس جمهور با اشاره به تاثیر واکسن در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: لازم است رسانه های جمعی و چهره ها و شخصیت های علمی اهمیت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کرده و اقناع نمایند و اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم را نیز برای افکار عمومی تبیین کنند.

 

رئیسی همچنین از مسئولین دستگاه های مختلف خواست تا موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافر از تمامی مرزها را با جدیت کنترل کنند.

 

وی همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده درخصوص وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی بویژه مترو بر تداوم کنترل های دقیق و توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------