آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

سردار مرتضی طلایی با تایید سفر به کانادا: اصلا من صد تا سفر رفتم، باید پاسخگو باشم؟



 سردار مرتضی طلایی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

سردار مرتضی طلایی رئیس سابق پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با دیده بان ایران: مگر مسئله شخصی افراد باید در فضای رسانه‌ای به آن پرداخته شود؟ چرا باید در فضای رسانه من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟ اصلا من صد تا سفر رفتم باید پاسخگو باشم؟ من دارم زندگی خودم را می‌کنم؛ شما باید جواب بدهید که زندگی شخصی افراد به چه کسی مربوط است؟ 

 

 شب گذشته ویدیو و عکس‌هایی در فضای مجازی از سردار مرتضی طلایی، نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس پلیس سابق تهران بزرگ منتشر شد که واکنش‌های بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی در این باره صورت گرفت. در این ویدیو مرتضی طلایی در یکی از باشگاه‌های ورزشی کشور کانادا مشغول ورزش کردن است که بیشتر انتقادها از این بابت است که چطور مسئولانی که شعار«ماندن در وطن» می‌دهند خودشان در کانادا زندگی می‌کنند!

 

چرا باید در فضای رسانه من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟ / اصلا من صد تا سفر رفتم باید پاسخگو باشم؟!

سردار مرتضی طلایی درباره ویدیوی منتشر شده ضمن تایید خبر عبدالله عبدی مبنی بر مسافرت به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: مگر مسئله شخصی افراد باید در فضای رسانه‌ای به آن پرداخته شود؟ چرا باید در فضای رسانه من بیایم بگویم که به فلان سفر رفتم یا نرفتم؟ اصلا من صد تا سفر رفتم باید پاسخگو باشم؟ من دارم زندگی خودم را می‌کنم؛ شما باید جواب بدهید که زندگی شخصی افراد به چه کسی مربوط است؟

 

انتشار ویدیوی بنده انحراف از رسالت رسانه است

رئیس پلیس سابق تهران بزرگ درباره هدف از انتشار چنین ویدیویی اظهار کرد: به نظر بنده این موضوع مقداری انحراف از رسالت یک رسانه باشد.

 

وی در ادامه افزود: 20 سال قبل رابرت مرداک در بحث ماهواره اذعان کرد که ما برای رسیدن به اهداف‌مان در ایران باید چند کار انجام دهیم، اولین کار این است که نظام خانواده را از بین ببریم، دوم بایدنظام آموزشی ایران را از کار بندازیم، نباید نسل آینده تربیت کننده نسلی باشد که جمهوری اسلامی می‌خواهد، سوم اینکه اینکه باید گروه‌های مرجع را در داخل ایران بی اعتبار کنیم یعنی نیروهایی که در میان مردم اعتبار دارند را بی اعتبار کنیم.

 

اصلا این فرد چرا در گزینش صداوسیما رد شده و بعد چه می‌شود که وارد صداوسیما جمهوری اسلامی می‌شود!

نایب رئیس سابق شورای شهر  در خصوص فردی که ویدیوی حضور او را در کانادا منتشر کرده است، گفت: اصلا این فرد چرا در گزینش صداوسیما رد شده و بعد چه می‌شود که وارد صداوسیما جمهوری اسلامی می‌شود!

 

کسانی‌که به دنبال ضربه زدن اعتماد مردم هستند زدن سردار طلایی برایشان موضوعیت پیدا می‌کند!

طلایی با تاکید بر این قضیه که دشمنان برای ضربه زدن به چهره و اعتماد مردم این تصاویر را منتشر می‌کنند، گفت: به هر حال بنده در میان دوستان و خانواده خودمان تاثیرگذار هستم و متاسفانه کسانی وجود دارند که به دنبال ضربه زدن  هستند، زدن سردار طلایی هم موضوعیت پیدا می‌کند!

 

دیشب جوانی به من پیام داد که من فکر می‌کردم تو با بقیه فرق داری اما فهمیدم تو هم فلانی!

او درباره پیام یکی از حامیانش به محض انتشار ویدیوی حضورش در کانادا اظهار کرد: دیشب به محض انتشار این خبر یک جوانی به بنده پیام داد که آقای طلایی بنده فکر می‌کردم که تو دیگر با بقیه تفاوت داری اما فهمیدیم که توام دیگر فلانی!

 

کسانی‌که عکس‌هایی از بنده را منتشر کرده‌اند به دنبال از بین بردن اعتماد جوانان به ما هستند

رئیس پلیس سابق تهران بزرگ با ذکر این موضوع که هدف این افراد از بین بردن اعتماد جوانان به من است، گفت: این افراد به دنبال این هستند که اعتماد این جوان‌ها را به من را از بین ببرند! این جوان به کجا باید رجوع کند؟ این مسئله اصلا سطحی نبوده و بسیار عمیق‌تر از این حرف‌هاست.

 

طلایی با تاکید بر این موضوع که پشت انتشار چنین اخبار برنامه های سنگین چیده شده است، ادامه داد: از نگاه بنده پشت همه این خبرها، یک برنامه‌های به شدت سنگینی چیده شده که متاسفانه هر بار یک نفر را مورد حمله قرار می‌دهند امروز من فردا یک فرد دیگر!

 

من یک چهره انقلابی هستم و هدف بی اعتبار کردن من میان مردم است

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که من یک چهره انقلابی هستم و هدف بی اعتبار کردن من میان مردم است، اظهار کرد: هدف این افراد بی اعتبار کردن افرادی است که میان مردم دارای اعتبار هستند؛ بالاخره مردم من را به عنوان یک چهره انقلابی می‌شناسند به عنوان یک کسی می‌شناسند که به هر حال در دوران مسئولیتم با مردم خوب رفتار کردم، بنابراین با وجود بسیاری از هجمه‌های سیاسی که به ما کردند ما هنوز شجاعت داشتیم و داریم!

 

وی در ادامه افزود: در برابر هیچ هجمه‌ای تا الان سکوت نکردم چون سکوت در برابر هجمه به معنای پذیرش آن هجمه است! بنابراین بنده خودم را می‌شناسم و هر زمانی که به دلایل سیاسی یا غیرسیاسی با بنده دشمنی‌ای صورت می‌گیرد، خیلی صریح و روشن جواب دادم.

 

طلایی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا کانادا رفتن شما باید مورد هجمه قرار گیرد، گفت: سوالی که باید از دیگران بپرسید را چرا از من می‌پرسید؟ مسافرت من چرا باید افراد حاضر در فضای مجازی مهم باشد؛ سفر رفتن من چرا باید به موضوع رسانه تبدیل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------