آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

روزنامه جمهوری اسلامی: کرونا رفتنی است،22بهمن ماندنی است/راهپیمایی را لغو کنید



22 بهمن,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:کرونا که نزدیک دو سال است کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر را در سراسر جهان تهدید می‌کند، ازجمله عوامل خطرناکی است که بلای جان مردم شده و به صورت استثنائی وظایف ویژه‌ای بر عهده دولتمردان برای حفاظت از جان مردم قرار داده است.

 

درست در همین شرایط، مسئولان مرتبط با بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن اعلام کرده‌اند امسال راه‌پیمائی سالروز پیروزی انقلاب با حضور مردم برگزار خواهد شد. اکنون فقط 10 روز تا 22 بهمن فاصله داریم و گسترش سریع ویروس نوع اُمیکرون در کشور ما خبر از همه‌گیر شدن مجدد کرونا می‌دهد و وظیفه حفاظت از جان مردم بیش از هر زمان دیگری بر دوش حکمرانان سنگینی می‌کند.

 

بزرگداشت 22 بهمن قطعاً مهم است ولی در شرایط خطرناک کرونائی می‌توان آن را به شیوه‌ای دیگر غیر از راه‌پیمائی و تجمع برگزار کرد. کرونا رفتنی است ولی 22 بهمن ماندنی است و در سال‌های آینده باز هم فرصت برای راه‌پیمائی و تجمع خواهیم داشت.

 

اکنون حفاظت از جان مردم در اولویت قرار دارد. مردم باید باشند تا بتوانند از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنند و در فرصت‌های مناسب، یوم‌الله 22 بهمن را نیز با راه‌پیمائی و تجمع‌ گرامی بدارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------