آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

کرونا کمیسیون‌ های مجلس را تعطیل کرد



 مجلس شورای اسلامی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی هیات رییسه مجلس از کاهش زمان جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری و تعطیلی جلسات کمیسیون‌ها به جز کمیسیون تلفیق خبر داد. 

به گزارش  خانه ملت، سیدنظام الدین موسوی  درباره برگزاری جلسات صحن در هفته جاری گفت: با توجه به افزایش شیوه کرونا، آغاز موج‌ جدید و ابتلای تعدادی از نمایندگان به این بیماری، به جهت رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، صحن علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه(۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس  با اشاره به تعطیلی جلسات کمیسیون های مجلس در هفته جاری، خاطرنشان کرد: صرفا جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ به علت کمی تعداد نمایندگان برگزار می‌شود. 

 

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: تعداد همراهان وزرایی که مجلس دعوت شده اند نیز محدود شده است. تمامی این تصمیم گیری ها برای هفته جاری بوده و برای هفته های آتی، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تست ۴۵ نفر از نمایندگان مجلس مثبت شد

مجتبی یوسفی، درباره نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری، به خبرنگار مهر گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا، آغاز موج ششم، ابتلای تعدادی از نمایندگان مجلس و کارمندان به این بیماری و به جهت رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، زمان جلسات علنی مجلس کاهش یافت.

 

 تاکنون تست کرونای ۴۵ نفر از نمایندگان مثبت شده است. بر این اساس، جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ بهمن ماه) هفته جاری تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. البته جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ همچنان برگزار خواهد شد.

 

 تعداد مهمانان مجلس هم کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، جلسات علنی مجلس در هفته آینده در چند نقطه برگزار می‌شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------