آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب

شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، طرح «نور» برای برخورد با کشف حجاب آغاز شد. عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که این طرح در همه…

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:هشت سال جنگ جمهوری اسلامی را ۸۰۰ سال پیش انداخت



 ولی فقیه,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: راهیان نور حرکت فرهنگی – معنوی است که به تداوم فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه کمک کرده است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز راهیان نور دانش‌آموزی در سالن فدک اردبیل اظهار کرد: ذائقه شهادت همواره در جامعه تحول‌آفرین است و ما به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) که در آستانه ولادت آن حضرت قرار داریم، در مسیر عزت و شرافت واقعی توسل و تمسک می‌جوییم.

 

وی تصریح کرد: جاودانگی حیات بشر در بستر شهادت است و ما امروز از برکات و ثمرات جهاد و شهادت در ابعاد مختلف زندگی بهره می‌گیریم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل منش و حرکت شهدا را دارای پیام حریت و آزادگی دانست و گفت: ۴۳ سال است که در سایه این فرهنگ ارزشمند از تمام ابرقدرت‌های جهانی به نقطه اعتماد و توکل رسیده‌ایم و نیازی به وجود آنها نداریم.

 

حجت‌الاسلام فیاضی افزود: در سایه هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت جمهوری اسلامی ایران ۸۰۰ سال در مسیر پیشرفت خود جلو افتاد و ما باید قدر این سرمایه عظیم معنوی را بدانیم.

 

وی حرکت راهیان نور را سلف خیر یاد کرد و ادامه داد: ارزش‌های تکرار نشدنی در فرهنگ ایثار و شهادت است و ما به وجود این گنجینه عظیم معنوی در مسیر پیشرفت و تعالی نیاز داریم.

 

حجت‌الاسلام فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است که ما امروز در عرصه علمی رتبه نهم و در پیشرفت‌های نظامی، دفاعی و هسته‌ای جایگاه برتر جهانی را داریم.

 

وی از فرهنگ شهدا به عنوان بزرگترین نظام تربیتی یاد کرد و گفت: در قالب حرکت راهیان نور ما به دنبال انتقال این نظام تربیتی ارزشمند هستیم تا نسل سوم و چهارم انقلاب با رسیدن به خودباوری قدر این سرمایه عظیم معنوی را بدانند.

 

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: درماندگی امروز اوکراین به همه ما نشان داد که وابستگی به بیگانگان جز خفت و خواری نتیجه‌ای ندارد و آمریکا نمی‌تواند پشتوانه دفاع و تکیه‌گاه ملت‌های دنیا باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: ما درس آموخته مکتب حاج قاسم‌ها هستیم که در آن توحیدمحوری، اخلاص در عمل و ذوب در ولایت موج می‌زند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------