آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

سپاه پاسداران از دو «شهر موشکی و پهپادی» زیرزمینی خود رونمایی کرد



سپاه پاسداران ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
در آستانه فرارسیدن روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور سردارسرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.

 

این پایگاه های تونلی که در دل کوه های مرتفع ساخته شده است، محل نگهداری سامانه های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپادهای تهاجمی نفوذ پذیر در شبکه های راداری و پدافندی دشمن است که با هدایت نیروهای انقلابی جوان و با انگیزه ، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل  دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است .

 

 اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی  رونمایی می کند.

 

وجود پهپادهایی با برد 2 هزارکیلومتر، سکوهای پرتاب موشک‌های دو فروندی ، سکوهای پرتاب چند فروندی پهپاد با دقت و کیفیت ترکیب این سامانه‌ها که اخیراً در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ به نمایش گذاشته شد، نشان از تاثیرگذاری شگفت این پایگاه ها در دفاع و صیانت از امنیت ایران اسلامی و ملت ایران مقابل هر تهدیدی دارد.

 

در بازدید سرلشکر سلامی از پایگاه های زیر زمینی موشکی و پهپادی ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به ارائه گزارشی از روند اقدامات و دستاوردهای جدید این نیرو  پرداخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------