آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رییس‌جمهور: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود



 رییس‌جمهور,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رییس جمهور با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی، گفت: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌ها، گفت: از مردم، متخصصان و کادر درمان به خاطر همکاری و همراهی در مقابله با کرونا تشکر می‌کنم و ضرورت دارد این تلاش و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز نیز با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی ادامه یابد.

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود، تصریح کرد: اگر در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی شود ممکن است مجددا شاهد شیوع این ویروس منحوس باشیم.

 

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سفرهای داخلی و خارجی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن اشاره کرد و گفت: برای ورود مسافر به کشور دریافت دو دُز واکسن و تست اطمینان‌بخش کرونا ضروری است.

 

رئیس جمهور افزود: اقامتگاه‌ها، سینماها و مراکز تجمع باید به سامانه‌های مصوب متصل باشند و با نهادهای نظارتی همکاری داشته باشند.

 

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی، پیشگیری و درمان در مبارزه با کرونا گفت: این ویروس مرتبا تغییر شکل می‌دهد و سویه جدیدی از آن در گوشه ای از دنیا شیوع می‌یابد لذا مسئولان و کادر درمانی باید همیشه در آمادگی باشند.

 

وی در پایان با اشاره به لطف خداوند به ملت ایران برای گذر از همه دشواری‌ها اظهار امیدواری کرد: مردم یک نوروز بانشاط را همراه با صحت و سلامت و نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراقبت در تردد جاده‌ای سپری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------