آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

واکنش دادستان کل‌کشور به حاشیه بازی تیم‌ملی در مشهد: پول بلیت خانم‌ها را برگردانید



  دادستان کل‌کشور,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دادستان کل کشور با اشاره به حاشیه های بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در گفت و گویی درباره وقایع دیروز بازی ایران و لبنان در مشهد و اتفاقی که برای ورود برخی بانوان به ورزشگاه رخ داد، افزود: گزارش این اتفاق به ما رسیده است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اولا مسئولان باید تدبیر می‌کردند اگر جایگاه مناسب برای خانم‌ها بوده و شرایط به گونه ای بوده که می‌توانستند برای آنها بلیت بفروشند قطعا باید متناسب با آن، ظرفیت و جایگاه مناسب پیش بینی می‌کردند و اگر شرایط مهیا نبوده و امکان حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود نداشته از ابتدا باید تدبیر می کردند و بلیت نمی‌فروختند.

 

وی ادامه داد: اینکه ابتدا بلیت بفروشند و بعد مانع شوند قابل قبول نیست بنابراین این اقدام را به هیچ وجه قابل قبول و تایید نمی‌دانم و نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند.

 

منتظری اضافه کرد: ظرفیت ورزشگاه و جایگاه پیش بینی شده برای خانم‌ها مشخص است و باید مدیریت می کردند و از نظر من این اتفاق نشانگر ضعف مدیریت است.

 

دادستان کل کشور تصریح کرد: به سهم خودم با اینکه جزو وظایف ما هم نبوده از خانم های محترم عذرخواهی می کنم و پوزش می طلبم زیرا نفس کار خوب نبوده است و امیدوراریم دیگر شاهد این نقواص و ضعف ها نباشیم.

 

تیم ملی فوتبال ایران دیروز (سه شنبه) در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که جنبه تشریفاتی هم داشت به مصاف لبنان رفت و در یک بازی آسان موفق شد این تیم را با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش شکست دهد.

 

اتفاق مهمی که در خصوص بازی ایران و لبنان رخ داد برگزاری آن در شهری غیر از تهران بود. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان دیدار ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می‌رفت بتواند میزبان شایسته‌ای برای این بازی باشد؛ به خصوص اینکه رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز است؛ اما در بازی یاد شده برخی ناهماهنگی موجب بروز انتقاداتی از سوی محافل ورزشی شد.

 

امروز دهم فروردین محسن داوری فرماندار مشهد گفت که اینجانب به عنوان سکاندار این کلانشهر بر خود لازم می‌دانم، از اینکه بسیاری از افرادی که به ورزشگاه امام رضا(ع) آمدند و نتوانستند از نزدیک فوتبال ایران و لبنان را تماشا کنند، عذرخواهی ‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------