آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

روزنامه آفتاب یزد خبر داد: تغییر قریب الوقوع چند استاندار



 تغییراستاندار,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

روزنامه آفتاب یزد نوشت: با تعیین شعارِ سال چنین به نظر می رسد که ترمیم کابینه از بدیهی ترین کارهایی است که آقای رئیسی در ابتدای سال 1401 باید به انجام برساند و چندان منتظر مجلس و استفاده از قوه ی قهریه ی استیضاح و رای عدمِ اعتماد نماند.

 

آقای رئیسی، خود بهتر از همه می داند که در ادامه ی مسیری که سه سال و نیمِ دیگر به طول خواهد انجامید باید تعارف را کنار بگذارد و با ترمیم جدی کابینه به خصوص در بخش های اقتصادی نیم نگاهی نیز به استان ها و استانداری ها داشته باشد که ضعف مفرطِ برخی استانداران و نیز تصمیماتی که صرفا چالش زا و ناامیدکننده است در تقابل با منویات رهبری است که قطعا سید ابراهیم رئیسی برنخواهد تافت.

 

پس ضمن ایجاد تغییر در تیمِ دولت، در فقره ی ایجاد تغییر در برخی استانداری ها نیز نباید دست ـ دست شود کما این که می‌دانیم تیم های ارزیاب به دقت رفتار استانداران را زیر نظر دارند و حتی گزارش هایی نیز تهیه و خدمت آقای رئیسی ارسال شده که حکایت از تغییر در چند استانداری می دهد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------