آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

قالیباف: مذاکرات هسته‌ای باید به منافع تضمین شده اقتصادی منجر شود



 قالیباف ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکید دارد که مذاکرات هسته‌ای باید به حصول منافع تضمین شده، پایدار و ملموس اقتصادی برای آحاد ملت شریف ایران منجر شود.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه (۲۱ فروردین)مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به ملت شریف و سرافراز ایران و تمامی دانشمندان پرتلاش مجاهد و خستگی‌ناپذیر صنعت هسته‌ای کشور تبریک و تهنیت گفت.

 

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله پیشرفت‌های شگرف و افتخارآفرین صنعت هسته‌ای در سال‌های اخیر که مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان به ویژه دانشمندان شهدای هسته‌ای در بخش‌های مختلف بوده است، می‌توان به تولید رادیوداروهای دارای فناوری بالا و توسعه فناوری‌های مرتبط با پدافند هستی اشاره کرد.

 

مجلس یازدهم قفل‌های بسته شده در بر صنعت هسته‌ای را شکست

وی تاکید کرد: خوشحالیم که در مسیر پر افتخار این پیشرفت‌ها، مجلس یازدهم نیز با تصویب قانون اقدام راهبردی، قفل‌های بسته شده در بر صنعت هسته‌ای را شکست و با برداشتن موانع بر سر راه پیشرفت و ارتقاء دستاوردهای علمی در این حوزه نقش آفرینی کرد.

 

قالیباف یاآور شد: خوشبختانه با ظرفیتی که با بومی سازی صنعت هسته‌ای ایجاد شده بود در فاصله کوتاهی دست دیپلمات‌های ایران در مذاکرات پر شد. اکنون امیدواریم که سرمایه گرانقدر دانش و فناوری پیشرفته هسته‌ای همراه با مذاکره خوب، توافقی خوب را برای انتفاع اقتصادی مردم ایران رقم بزند.

 

مذاکرات هسته‌ای باید به منافع تضمین شده اقتصادی منجر شود

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ذکر این نکته ضروری است که پیشرفت‌های هسته‌ای کشور، پشتوانه محکمی برای انتفاع اقتصادی ملت ایران است و مجلس یازدهم همچون گذشته بر این اصل تاکید دارد که مذاکرات هسته‌ای باید به حصول منافع تضمین شده، پایدار و ملموس اقتصادی برای آحاد ملت شریف ایران منجر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------