آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

جزئیات دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس/تکذیب اظهارات مقصودی



 دستگیری برادر نماینده بروجرد,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سرپرست دادستانی بروجرد جزئیات دستگیری «حمیدرضا مقصودی» برادر نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و اظهارات اخیر فاطمه مقصودی پیرامون نحوه دستگیری محکوم را کذب دانست. 

به گزارش  مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان لرستان، سجاد بیرانوند در سخنانی با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی از دستگیری برادر «فاطمه مقصودی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «حمید رضا مقصودی» برادر خانم مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به اتهام فروش مال غیر به پنج سال حبس قطعی محکوم شده، شاکی خصوصی دارد و در بهمن ماه سال گذشته حکم جلب وی صادر شد و در اختیار ضابطین قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ولی فرد محکوم پس از اطلاع از صدور برگه جلب متواری شد، چندین بار برای جلب به درب منزل وی مراجعه شد که خود را معرفی نکرد و برگه جلب وی در اختیار ضابطین قرار گرفت تا اینکه در شامگاه مورخه‬ ۲۷/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ پس از دریافت ‬اطلاعاتی مبنی بر اینکه محکوم در خودروی نماینده مجلس حضور دارد و در یکی از پمپ بنزین‌های شهر در حال سوخت گیری است، بلا فاصله سه نفر از مأمورین واحد جلب دادسرای بروجرد با خودروی سازمانی دادسرا در محل حاضر و پس از معرفی خود از محکوم می‌خواهند که برای اجرای محکومیت همراه آنها به کلانتری بروند که محکوم مقاومت شدید می‌کند و با مأمورین درگیر می‌شود.

 

سرپرست دادستانی بروجرد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خانم مقصودی و پسرش همان طور که در فیلم‌های ضبط شده مشخص است سعی در رهایی محکوم از دست مأمورین می‌کند که موفق نمی‌شوند و در هر حال فرد محکوم به کلانتری دلالت می‌شود و در راستای اجرای محکومیت تحویل زندان بروجرد شده است.

 

بیرانوند گفت: در حین دستگیری فرد محکوم، شخص نماینده بلافاصله با سرپرست دادسرا تماس تلفنی می‌گیرد و می‌خواهد که برادرش را آزاد کنند که با مخالفت ایشان مواجه می‌شود.

 

وی ادامه داد: بعد از چند روز تصاویری از دستگیری برادر نماینده در فضای مجازی منتشر می‌شود که فرد نماینده برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی و اثبات قانون گریزی وی اقدام به نشر اکاذیبی کرده که افرادی که اقدام به دستگیری برادرش کردند، اراذل و اوباش بودند و مأمورین انتظامی نبودند، در صورتی که اظهارات وی کاملاً کذب است چرا که بعد چند دقیقه و ادامه تمرد فرد محکوم، مأمورین کلانتری ۱۵ «جهان آباد» با لباس نظامی در محل حاضر که باز فرد محکوم و شخص نماینده تمکین به قانون نداشته و به اعمال خلاف قانون خود ادامه می‌دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------