آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

یک فعال سیاسی:دولت برنامه‌ای برای هزینه پول‌های آزاده‌شده ندارد



علی صوفی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

فردا نوشت : صوفی گفت: هیجانی در دولت وجود دارد، برای اینکه هرچه زودتر درآمدی که از محل انسداد دارایی های ما بوده، حاصل شود. اما در این میان یک سئوال مهم وجود دارد و آن اینکه به فرض این پول به کشور وارد و به خزانه واریز شد، آیا دولت برنامه ای برای هزینه آن دارد؟

 

علی صوفی درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی گفت: آقای رئیسی در انتخابات شعار داد «نرخ ارز را ۱۰ هزار تومان می کند و معیشت مردم را با سیاست خارجی گره نمی زند.» اما نه تنها هیچ کدام آنها اتفاق نیفتاد بلکه هر روز قیمت ها بالاتر می رود.

 

وی با بیان اینکه حداقل انتظار از دولت آقای رئیسی این بود که ثبات اقتصادی ایجاد کند، اظهار کرد: این تنها دولتی شاید باشد که همه جناح ها می خواهند این دولت موفق باشد. حتی مردمی که به آقای رئیسی رأی ندادند علاقمند هستند که این دولت موفق شود چون معیشت آنها در گرو این اتفاق است.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به امید دولت برای ایجاد گشایش های اقتصادی بر اثر به نتیجه رسیدن مذاکرات افزود: مصداق بارز این مسئله را آنجا می توان مشاهده کرد که هنوز پولی به کشور وارد نشده است رسانه های همسو با دولت به ویژه صداوسیما از قول وزیر امورخارجه یا دیگر مسئولان نقل می کنند که پول ها به حساب بانک فلان کشور واریز شده است و هیأتی به آنجا رفته تا بررسی کنند چه طور می شود پول را به ایران منتقل کنند.

 

صوفی افزود: کاملا مشخص است هیجانی در دولت وجود دارد، برای اینکه هرچه زودتر درآمدی که از محل انسداد دارایی های ما بوده، حاصل شود. اما در این میان یک سئوال مهم وجود دارد و آن اینکه به فرض این پول به کشور وارد و به خزانه واریز شد، آیا دولت برنامه ای برای هزینه آن دارد؟ خیر چنین برنامه ای به چشم نمی خورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------