آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

واکنش یک نماینده به کشته شدن دو کولبر در مرز «نوسود»



نماینده مجلس  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن دو کولبر در مرز نوسود استان کرمانشاه خواستار تشکیل کمیته ویژه در این خصوص و محاکمه مسببان این حوادث از سوی قوه قضاییه شد.

به گزارش ایسنا، آرش زره تن لهونی نماینده اورامانات جوانرود و پاوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه مجلس در تذکری شفاهی تاکید کرد: وقتی دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برخورد با کولبرها این است که می‌فرمایند «مراد من از قاچاق، فلان کوله بَرِ ضعیف نیست که می‌رود یک چیزی را برمی‌دارد، روی کول خودش می آورد؛ با او مبارزه هم نشود اشکالی ندارد»؛ چرا باید شاهد کشتن جوانان در مرزها باشیم؟

 

وی افزود: در فاصله کمتر از 2 هفته 2 جوان در مرز نوسود کشته شده‌اند؛ چه کسی می خواهد به خانواده آنها پاسخ دهد؟ این وضعیت تا چه زمانی می خواهد ادامه پیدا کند؟ باید کمیته ای ویژه برای بررسی این وضعیت تشکیل شود، قوه قضاییه با مسببین حوادث برخورد جدی انجام دهد و مقصرین را شناسایی و محاکمه کند؛ نباید دیگر شاهد چنین حوادث تلخی باشیم.

 

این نماینده مجلس اظهار کرد: مجلس و دولت باید مشکلات معیشت مرزنشینان را حل کنند و ما منتظر تسلیم و ابلاغ طرح و لایحه از سوی مجلس و دولت هستیم، البته ریشه تمام این مشکلات جوانان مناطق مرزی، معیشتی و اقتصادی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------