فناوری جدید برای درمان افسردگی کودکان



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,افسردگی
به زودی از کمربندهای هوشمند برای شناسایی بیماری های روحی و روانی کودکان مانند افسردگی و اضطراب استفاده خواهد شد. این ابزار برای کودکان زیر شش سال کاربرد دارد.

به گزارش فارس به نقل از یاهونیوز، به زودی از کمربندهای هوشمند برای شناسایی بیماری های روحی و روانی کودکان مانند افسردگی و اضطراب استفاده خواهد شد. این ابزار برای کودکان زیر شش سال کاربرد دارد.

 

 کمربند یادشده مجهز به حسگری است که با ردگیری و بررسی حرکات غیرعادی کودکان می تواند از وجود نشانه های افسردگی و اضطراب در آنها مطلع شود.

 

مهم ترین مزیت استفاده از این کمربند سرعت بالای شناسایی مشکلات افراد کم سن و سال است که معمولا به علت سن پایین قادر به بیان مشکلاتشان نیستند.

 

شناسایی به موقع چالش هایی از این دست از تداوم مشکل افسردگی در کودکان که می تواند در سنین بالاتر برای آنها مشکلات جدی ایجاد کند، جلوگیری می نماید. پزشکان هشدار می دهند اگر کودکان افسرده در سنین پایین درمان نشوند ممکن است در سنین بالا به افسردگی های شدید و حاد مبتلا شوند.

 

کمربند یادشده توسط پژوهشگران دانشگاه ورمونت تولید شده و با اتصال به یک برنامه رایانه ای مجهز به هوش مصنوعی می توانند وضعیت کودکان را به دقت از نظر ابتلا به بیماری های روحی و روانی زیر نظر بگیرد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------