پرینتری که همه چیز را بدون جوهر چاپ می‌کند



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,پرینتر
یک چاپگر حرارتی پرتابل موسوم به "مموبرد" قادر است همه چیز را بدون استفاده از جوهر بر روی کاغذ چاپ کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گجت نیوز، ما در یک دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم که نیاز به کاغذ روز به روز در آن کمتر می‌شود. به طوری که یادآوری زمانی که نامه‌ها به صورت فیزیکی ارسال می‌شدند و فرستادن پیغام و دریافت پاسخ به جای چند ثانیه چند روز طول می‌کشید سخت شده است. اما همه این‌ها پیش از انقلاب اینترنت یک واقعیت بود.

 

این انقلاب تکنولوژیکی یک پیشرفت عمده در مقیاس بزرگ بوده است. شرکت‌ها، دوستان و خانواده می‌توانند سریع‌تر ارتباط برقرار کنند و میزان اطلاعاتی که فرد می‌تواند در طول روز ارسال و دریافت کند به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

 

اما هنوز هم کاغذ جایگاه خاصی در زندگی ما دارد و در طول روز استفاده‌های زیادی از آن می‌شود و نمی‌توان نقش آن را در زندگی روزمره انکار کرد چرا که در بسیاری از لحظات نیاز مبرمی به آن پیدا می‌کنیم.

 

پرینتر حرارتی "مموبرد"(MEMOBIRD) شکاف میان یادداشت‌های کاغذی و دنیای مدرن را بدون هدر دادن کاغذ و جوهر پر کرده است و قادر است هر طرح و نوشته‌ای را بدون استفاده از جوهر بر روی کاغذ چاپ کند.

 

این چاپگر در حال حاضر با ۲۵ درصد تخفیف با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در دسترس است.

 

این چاپگر جمع و جور و قابل حمل در رنگ‌های سبز، صورتی یا خاکستری موجود است و برای هر کسی که معتقد است یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و نامه‌های کاغذی مؤثرتر از همتایان دیجیتال خود هستند، مناسب است.

 

این چاپگر یک چاپگر شخصی است که ایجاد یادداشت کاغذی حتی در پرواز را تسهیل می‌کند و می‌تواند همه چیز را از متن و دست نوشته‌های مختلف گرفته تا عکس و و پیام‌های مخفی با فشار یک دکمه چاپ کند.

 

عدم استفاده "مموبرد" از جوهر به این معنی است که شما دیگر نگران تأمین تونر کارتریج و جوهر گران‌قیمت نخواهید بود.

 

کاربر می‌تواند محتوای مدنظر خود را از گوشی، تبلت یا لپتاپ خود با اتصال به اینترنت یا بدون آن به چاپگر ارسال کند تا بر روی کاغذ چاپ شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------