کانادایی ها پهپاد جنگی ساختند



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,پهپاد جنگی
یک شرکت کانادایی پهپادی با کاربرد جنگی ساخته که قادر به شناسایی تمامی پهپادهای مشکوک در محیط اطراف خود و نابودی سریع آنها است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، یک شرکت کانادایی پهپادی با کاربرد جنگی ساخته که قادر به شناسایی تمامی پهپادهای مشکوک در محیط اطراف خود و نابودی سریع آنها است.

 

 تولید پهپادهای جنگی پدیده تازه ای نیست و قبل از این نمونه هایی از این محصولات تولید شده بودند که از امواج مختل کننده الکترومغناطیس برای از کار انداختن پهپادهای مهاجم استفاده می کردند.

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,پهپاد جنگی

 

پهپاد DroneBullet به صورت کاملا بی صدا تولید شده تا بتواند با مخفی کاری کامل خود را به نزدیکی پهپاد هدف رسانده و آن را از بین ببرد. البته شرکت سازنده که AerialX نام دارد، جزئیات فنی چندانی را در این زمینه منتشر نکرده است. این پهپاد دارای چهار پروانه است و یک پرتابگر کوچک موشکی نیز بر روی آن نصب گردیده است.

 

DroneBullet از یک ابزار شناسایی امواج رادیویی و سیستم نقشه خوانی هم برخوردار است که باعث می شود به محض ورود پهپادهای ناشناس به محدوده از قبل مشخص شده بتواند از موضوع مطلع شده و به طور خودکار نقشه ای از نحوه حرکت آن تهیه کند.

 

بهره مندی از یک نرم افزار هوش مصنوعی و دوربین پیشرفته باعث می شود تا DroneBullet بعد از نزدیک شدن به هدف آن را به دقت هدف بگیرد. این پهپاد چندین بار مورد استفاده آزمایشی قرار گرفته و در مجموع عملکرد موفقی برای نابودی دیگر پهپادهای مهاجم داشته است. زمان استفاده عملیاتی از این محصول هنوز مشخص نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------