گوش سپردن به موسیقی با بطری آب



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,موسیقی
در هنگام نوشیدن آب در بطری Aquio، موسیقی دلخواه خود را نیز گوش کنید.

 بطری آب Aquio دارای یک اسپیکر قابل شارژ بی سیم است که از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربران متصل شده و موسیقی دلخواه را پخش می کند.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,موسیقی

 

 این بطری هوشمند در ابعاد 3 x 11.4 x 3 و با وزنی کمتر از یک کیلو طراحی شده و دارای عایق حرارتی بسیار پیشرفته ای است تا نوشیدنی کاربران را تا 24 ساعت خنک و تا 14 ساعت گرم نگه دارد. در بخش زیرین این بطری یک اسپیکر هوشمند جداشدنی تعبیه شده است که با اتصال به تلفن همراه و یا لپ تاپ کاربران موسیقی دلخواه را با کیفیتی خوب پخش می کند.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,موسیقی

 

 اسپیکر همچنین دارای یک میکروفن است تا کاربران به کمک آن به تماس های تلفنی خود در هنگام استفاده از آن پاسخ دهند. این بطری از دو لایه عایق فولادی ساخته شده است تا نوشیدنی ها را در وضعیت های مختلف گرم یا سرد نگه دارد.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,موسیقی

 

این فناوری ضد آب طراحی شده است تا کاربران با خیال راحت آن را به ساحل دریا برده و از شنیدن موسیقی همراه با نوشیدنی دلخواه لذت ببرند. اسپیکر این بطری با هر بار شارژ شدن 6 ساعت عمر مفید داشته و در صورت کم شدن باتری هشدار می دهد. این بطری ظرفیت محدودی برای حفظ آب یا هر نوشیدنی دیگری داشته و در هنگام جدا شدن از اسپیکر، حجم اندک آن مشهودتر می شود. بطری آب هوشمند Aquio در حال حاضر در وب سایتهای عمومی با قیمتی برابر 60 دلار آمریکا به فروش می رسد.

 

 ایران /بیتا میرعظیمی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------