ارزانترین قیمت بلیط بندرعباس به دبی را چگونه پیدا کنیم؟



دبی یکی از پر طرفدارترین مقاصد برای گردشگران ایرانی است و به همین دلیل از شهرهای مختلف کشورمان به این مقصد، پرواز وجود دارد. دلایلی که گردشگران سفر به دبی را انتخاب می‌کنند؛ متعدد هستند. از مقاصد تفریحی دبی گرفته تا دلایل کاری و تجاری، این شهر مدرن امارات محبوبیت زیادی دارد.

 

شما برای رفتن به دبی می‌توانید از شهرهای زیادی اقدام کنید یا می‌توانید به شهرهایی بروید که فاصله کمتری تا دبی دارند و هزینه سفر خود را کاهش دهید. به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت که بلیط بندر عباس دبی را خریداری کرده و به این روش هزینه‌ های سفر به دبی را کاهش دهید. در این متن قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که به چه روش‌هایی امکان دارد هزینه بلیط بندر عباس به دبی را کاهش داد و با قیمت ‌های به مراتب کمتری سفر کرد.

 

بلیط بندرعباس به دبی, قیمت بلیط بندرعباس به دبی, ارزان ترین قیمت بلیط بندرعباس به دبی

ارزانترین قیمت بلیط بندرعباس به دبی را چگونه پیدا کنیم؟

 

بهترین زمان سفر به دبی

اصولا بهترین زمان سفر به دبی، چه زمانی است؟ همانطور که شاید به احتمال زیاد اطلاع داشته باشید، دبی شهری با آب و هوای بسیار گرم و میزان رطوبت بالاست. از همین رو فصول گرم سال برای سفر به این شهر مناسب نیستند. برای اینکه تجربه خوبی از آب و هوای این شهر داشته باشید، باید در فصول سرد سال به دبی سفر کنید؛ البته با علم به این موضوع که در این اوقات سال، جمعیت بیشتری هم در این شهر حضور دارند و به دنبال آن، هزینه‌های کلی نیز نسبت به دیگر ایام سال بالاتر می‌رود.

 

آب و هوای بندر عباس

درباره آب و هوای دبی توضیح مختصری دادیم. در ادامه درباره آب و هوای بندر عباس هم نکاتی را ذکر خواهیم کرد و در ادامه آن قصد داریم به یک جمع بندی درباره آب و هوا و ارتباط آن با قیمت بلیط هواپیما برسیم. آب و هوای بندر عباس هم فرق زیادی با آب و هوای دبی ندارد تنها شاید میانگین دمایی آن، کمی پایین‌تر از دبی باشد. با این توضیحات می‌توان گفت برای اینکه بتوانیم هزینه خرید بلیط بندر عباس به دبی را کاهش دهیم می‌توانیم در فصول گرم بین این دو شهر پرواز کنیم.

 

دلیل این پایین بودن قیمت به طور خلاصه کم بودن تعداد مسافر و کاهش تقاضای بلیط هواپیما به مقصد دبی در فصول گرم سال است. به دلیل گرمی بیش از حد هوا تعداد مسافرانی که به شهر دبی سفر خواهند کرد، به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و شرکت های هواپیمایی برای اینکه پروازهایشان خالی از مسافر نماند، قیمت بلیط‌ های خود را کاهش می‌دهند و شما می‌توانید از این کاهش قیمت بهترین استفاده را ببرید.

 

بهترین زمان سفر به دبی,آب و هوای بندر عباس,خرید بلیط رفت و برگشت دبی

بهترین زمان سفر به دبی

 

خرید بلیط رفت و برگشت دبی

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا بلیط بندر عباس به دبی را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید، این است که بلیط رفت و برگشت خریداری کنید. معمولا در زمان خرید بلیط هواپیما این موضوع پیش می‌آید که اگر بلیط رفت را جدا و بلیط برگشت را به صورت جداگانه خریداری کنید، مجبور به پرداخت قیمت بالاتری خواهید بود. در نقطه مقابل اگر زمانبندی سفر شما به صورت دقیق مشخص باشد و بتوانید بلیط رفت و برگشت خریداری کنید، هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

 

سه شنبه خرید کنید!

اگر به سایت های خرید بلیط مانند فلای تودی مراجعه کنید و مدتی روند افزایش و کاهش قیمت بلیط هواپیما بندر عباس به دبی را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که به طور معمول، قیمت این بلیط در روزهای سه شنبه به نسبت باقی روزهای هفته پایین‌تر است. پس می‌توانید با برنامه ریزی سفر خود برای روزهای سه شنبه، قیمت کمتری را بابت رزرو بلیط پرداخت کنید.

 

بلیط چارتر و لحظه آخری را فراموش نکنید

به طور معمول، قیمت بلیط ‌های چارتری و لحظه آخری به نسبت بلیط‌ های سیستمی پایین‌تر هستند، در پرواز بندر عباس به دبی نیز این قاعده وجود دارد و می‌توانید برای این سفر از این بلیط‌ ها استفاده کنید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید. البته این موضوع تنها زمانی به سود شما خواهد بود که زمان شما آزاد بوده و مجبور نباشید در زمان خاصی سفر خود را انجام دهید، چرا که این بلیط‌ ها همیشه در دسترس نیستند. همچنین گاهی قیمت بلیط های سیستمی از بلیط چارتری گرانتر تمام می‌شود. 

 

قیمت بلیط ‌های چارتری, قیمت بلیط ‌های لحظه آخری, پرواز بندر عباس به دبی

خرید بلیط چارتر و لحظه آخری بندر عباس به دبی

 

بلیط خود را زودتر بخرید

اگر تاریخ سفر خود را می‌دانید، توصیه می‌کنیم خرید بلیط هواپیما را به روزهای آخر موکول نکنید و زودتر اقدام کنید. توجه داشته باشید که هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شوید، معمولا قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت، بنابراین ریسک نکنید و بلیط خود را در اسرع وقت رزرو کنید. 

 

خرید بلیط بندر عباس به دبی در فلای تودی

برای اینکه بتوانید بلیط بندر عباس به دبی را با بهترین قیمت خریداری کنید، می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت، امکان مقایسه انواع بلیط هواپیما وجود دارد و می‌توانید همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، از مدت‌ها قبل قیمت بلیط‌ ها را مورد بررسی قرار دهید تا اگر مورد مناسبی پیدا کردید، نسبت به خرید آن اقدام کنید. همچنین در سایت فلای تودی بلیط های چارتری و لحظه آخری با برچسب‎‌های مخصوصی متمایز شدند و به محض اینکه در این مسیر، در دسترس قرار بگیرند، می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها با قیمتی پایین‌تر نسبت به بلیط های سیستمی اقدام کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024