دهکده جهانی محبوب دبی/ تصاویر



دهکده جهانی محبوب دبی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
دهکده جهانی محبوب دبی، مقصد خرید و سرگرمی محبوب بسیاری از مسافران امارات متحده عربی، از روز سه‌شنبه باز شد.

به گزارش فرارو، این دهکده جهانی جذاب اکنون در بیست‌وهفتمین سال فعالیت خود، در ۲۷ غرفه از کشور‌های مختلف، بیش از سه هزار و ۵۰۰ فروشگاه دارد. در کنار آن، بیش از ۲۵۰ رستوران، کافه و غرفه ارائه‌دهنده غذا هم برای مخاطبان فراهم شده است.

 

علاوه بر رستوران‌ها و غرفه‌های خرید، بیش از چهار هزار نمایش و کنسرت، سرگرمی‌های خیابانی و نمایش‌های بدلکاری هم قرار است مسافران را سرگرم کند. بیش از ۱۷۵ بازی و جاذبه سرگرمی نیز برای بازدیدکنندگان پیش‌بینی شده که بالن بزرگ دهکده جهانی یکی از آن‌ها است.

 

محمد شرف، مدیرعامل هلدینگ اینترتینمنت دبی، درباره افتتاح زمستانی این دهکده جهانی گفت: این فضا نزدیک به سه دهه است که یک جاذبه گردشگری منطقه‌ای و بین‌المللی شناخته می‌شود. ما خوشحالیم که در بیست‌وهفتمین فصل دهکده جهانی، از مهمانان خود از سرتاسر جهان با مجموعه‌ای از جاذبه‌ها، امکانات خرید، غذاخوری و سرگرمی‌های مختلف استقبال می‌کنیم.

 

این دهکده جهانی در سال ۲۰۲۱ در رقابت جایزه بین المللی سفر (International Travel Awards ۲۰۲۱) به عنوان بهترین جاذبه خانوادگی در خاورمیانه انتخاب شد و در بیست‌وششمین فصل خود که در هفتم مه ۲۰۲۲ به پایان رسید، با جذب ۷.۸ میلیون توریست، رکوردشکنی کرد.

 

این دهکده مانند شهرکی است که در آن، نماد‌هایی از کشور‌های گوناگون از سراسر دنیا در غرفه‌هایی به شکل بنا‌های معروف این کشور‌ها ایجاد شده‌اند. بازدیدکنندگان و مسافران از سراسر دنیا به‌خصوص گردشگران در این دهکده، می‌توانند بسیاری از بنا‌های مشهور دنیا از ۳۲ کشور مختلف را از نزدیک ببینند.

 

دهکده جهانی محبوب دبی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
دهکده جهانی محبوب دبی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
دهکده جهانی محبوب دبی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------