رنگ سال ٢٠٢٣ به صورت رسمی معرفی شد



رنگ سال 2023،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قرمزِ پرشین به عنوان رنگ سال ٢٠٢٣ معرفی شد.

مرجع جهانی رنگ سال 2023 را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد.

 

قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است.

 

رنگ ویوا مگنتو رنگی قاطع اما غیرزننده است. قرمز کارمینی با رویکرد «مشت در دستکش مخملی» است. خوش‌بینی و شادی را ترویج می‌کند و قرمز متحرکی است که روح خود را بدون محدودیت ابراز می‌کند.

 

کمپانی پنتون گفت با شریک خلاق خود یعنی Huge همکاری کرده تا در یک آزمایش طراحی شرکت کند که رابطه بین فناوری جدید و خلاقیت انسان را بررسی می کند. این تیم با کار با ابزار مولد هوش مصنوعی Midjourney، تجلی بصری Viva Magenta را با ترکیب پیام‌ها و ایده‌های تجسم‌شده توسط رنگ برای ایجاد دنیایی غوطه‌ور که ارتباط بین طبیعت و فناوری را بررسی می‌کند، ایجاد کرد.

 

تصویر کلیدی عبارتی جسورانه است که عناصر بی باک و در عین حال طبیعی Viva Magenta را که با کمک هوش مصنوعی ایجاد شده راتقویت می کند. این رنگ به عنوان یک دعوت به یک اکوسیستم جدید خوش بینانه و بی پایان به نام Magentaverse عمل می کند.

 

برای اولین بار، پنتون و آرتک‌هاوس رنگ سال پنتون را به عنوان نمایشگاهی در آرتک‌هاوس میامی از 3 دسامبر رونمایی می‌کنند. کاوش هنری Magentaverse، دارای اتاق‌های همه جانبه با بافت‌ها و تعاملات مختلف با بازدیدگنندگان است.

 

در این نمایشگاه کاوش‌های رنگی در طراحی، فناوری با الهام از ناسا و شرکای پنتون مثل موتورولا، لنوو، اسپون‌فلاور و موارد دیگر که Pantone 18-750 Viva Magenta را حمایت می‌کنند، به نمایش گذاشته می‌شود.

 

اعتمادآنلاین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------