مردی 106 ساله رکورد زیپ لاین سواری را شکست



اخبار,اخبار گوناگون

به گزارش خبرآنلاین، جک رینولدز (Jack Reynolds) مردی با 106 سال سن، رکورد مسن‌ترین زیپ‌لاین سوار دنیا را شکست. او چندی پیش رکوردهایی از قبیل مسن‌ترین فردی که تتو انجام داده یا سوار بر رولرکوستر شده را نیز از آنِ خود کرده بود. جک سعی می‌کند که هرسال در روز تولد خود، کار خاصی انجام داده و رکورد جدیدی را بشکند و هرسال انتخاب‌های او هیجان‌انگیزتر از سال پیش می‌شود.

 

امسال رینولدز توانست زیپ‌لاین سواری را امتحان کند، او زیپ‌لاینی را انتخاب کرد که روی جنگل بریتیش (British forest) واقع شده بود و حدود 200 فوت (معادل حدود 70 متر) از سطح زمین ارتفاع داشت و سوارش را با سرعت 40 مایل (حدود 103 کیلومتر) در ساعت حرکت می‌داد. رکوردهای گینس جک نشان می‌دهد که او با وجود سنش، قلب جوانی دارد. رکورد او در تلویزیون نشان داده شد و از طریق اینستاگرام نیز قابل پی‌گیری و مشاهده است.

 

جالب است بدانید که وقتی جک، سالم به زمین فرود آمد، چنین گفت: "صبح بخیر بریتانیا. امروز روز بسیار خوبی بود و ارزشش را داشت".

 

بد نیست بدانید تتو کردن او، نخستین رکوردش در گینس بود که آن را در تولد 104 سالگیش انجام داد. این تتو اسم (Jacko) را به تصویر کشید که لقب دیرینه‌ی جک رینولدز بود. جک در تولد 105 سالگیش نیز سوار بر رولرکوستر شد و امسال هم راه بهتری برای هیجان‌زده کردن دخترش نیافت، به‌جز این که در ارتفاعات جنگل سوار بر زیپ‌لاین شود.

 

دختر جک (جین) هنگامی که برای تماشای آخرین رکورد پدرش در کنار زیپ‌لاین حاضر شده بود، چنین گفت: "خدایا، من خیلی نگرانم. او بدون شک فوق‌العاده است".


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------