عجیب‌ترین روش شکستن گردو/ عکس



اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین روش شکستن گردو

مرد پاکستانی با ثبت رکوردی عجیب در شکستن تعداد زیادی گردو، نام خود را وارد کتاب گینس کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردی پاکستانی در اقدامی عجیب تنها در یک دقیقه 247 گردو را با ضربه سر شکاند و توانست با ثبت رکوردی استثنایی اسم خود را وارد کتاب گینس کند.

 

محمد رشید ناصم 32 ساله توانست دو دسته گردو را که در دو ردیف کنار هم چیده شده بود با ضربات سر به طرز اعجاب‌آوری خرد کند. تلاش باورنکردی محمد در شهر کراچی پاکستان به وسیله دوربین‌های فیلمبرداری ثبت شده است. تلاش و انگیزه محمد به حدی است که حتی جاری شدن خون از سر و پیشانی او نیز در حین شکستن گردوها باعث دست کشیدن از شکستن تمام 247 گردو نمی‌شود.

 

رکود قبلی شکستن گردو با سر در دست ناوین کومار هندی با 217 گردو شکسته، بود. این مرد هندی سال گذشته این رکود را به جا گذاشت و به گفته خود، هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد کسی بتواند رکورد او را جابه‌جا کند. محمد رشید ناصم پس از ثبت این رکورد گفت: هدف من این است که 50 رکورد جهانی در زمینه‌های مختلف از خود به جا بگذارم.

 

محمد رشید برای دستیابی به هدفش هر روز با تلاش بسیار تمرین می‌کند و به نظر می‌رسد از این سبک زندگی لذت برده و احساس خوشبختی می‌کند. شاهدانی که در لحظه ثبت رکورد در محل حضور داشتند با مشاهده خون و پیشانی مجروح محمد تقریبا امید خود را از دست دادند و منتظر بودند تا او دست از تلاش بیشتر بردارد. ولی محمد رشید بدون کوچکترین ضعفی تا آخرین عدد گردو به شکستن ادامه داد.

 

این مرد 32 ساله پاکستانی پیش از این نیز رکوردهای جالبی از قبیل شکستن نارگیل و باز کردن درپوش فلزی قوطی نوشابه با سر را از خود به جا گذاشته بود. او هم‌چنین بیشترین تعداد قوطی نوشابه را با آرنج خود در کمتر از یک دقیقه خرد کرده است. محمد رشید ناصم گفت: تمرین برای ثبت رکود جهانی پول زیادی نیاز دارد و هیچ‌کس تاکنون از من حمایت مالی نکرده است و تمام هزینه‌ها را خود متقبل شده‌ام.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------