دختری که 9 سال است آب و غذا نخورده (+تصاویر)



اخبار,اخبار گوناگون

دختر ۱۸ ساله اتیوپیایی، اکنون ۹ سال است که بدون خوردن هیچگونه غذا و نوشیدن مایعات، در صحت کامل و به دور از هرگونه مریضی زندگی میکند. در ازمایشاتی که از این دختر گرفته شده است اثری از اب و غذا در معده اش پیدا نشده است!

 

پزشکان با انجام آزمایش و تحقیقات متوجه شدند که هیچ اثری از آب و غذا در معده این دختر نیست. این دختر به مدت ۹ سال است که هیچ آب و غذایی نخورده و هیچ مشکلی برای جسم و روان وی پیش نیامده است.

 

 

اومبائو درپاسخ به اینکه چرا غذا نمی خورد، گفته است:«به خوردن غذا تمایل و اشتهایی ندارم. او افزوده است که کاملا سالم است و از هیچ مشکل جسمی رنج نمی برد و تنها گاهی که احساس سردرد می کند، مسکن مصرف می کند.»

 

او اکنون در کنار پسر عمو و همسرش در آدیس آبابا زندگی می کند و دو ماه پیش از شهر «کونتا» در جنوب شرقی اتیوپی به پایتخت آمده است تا ادامه تحصیل دهد.»

 

همسر پسر عموی امبائو درباره وی می گوید:«من خانه دارم به همین دلیل تمام روز در خانه هستم و تاکنون ندیده ام که اُومبائو چیزی بخورد یا بنوشد.او حتی حمام هم نکرده است.»

 

پس از انتشار خبر این دختر اتیوپیایی در شبکه های مجازی و رسانه های خبری، دکتر «هینوم ویساها» پزشک یکی از بیمارستان های آدیسا بابا پس از معاینه اومبائو به خبرگزاری آناتولی گفته است:از نظر پزشکی بدون غذا زندگی کردن غیرممکن است. اومبائو را معاینه کردیم اما به هیچ نتیجه ای نرسیدیم.

 

این پزشک در ادامه می گوید:در آزمایش ها هیچ اثری از غذا در معده این دختر ندیدیم. هیچ اثری در جسم وی که نشان دهد او در یک هفته اخیر غذا خورده ، پیدا نکرده ایم.

اخبار,اخبار گوناگون

اخبار,اخبار گوناگون

ایران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------