سخت ترین تصمیم زندگی مرد جوان در شادترین روز زندگی‌اش!/ تصاویر



اخبار,اخبار گوناگون

انتخاب بر سر زنده ماندن همسر باردار و نوزاد، یک پدر آمریکایی را در دو راهی سختی قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرنوشت، یک نوپدر اهل ایالت کلورادوی آمریکا را وادار کرد تا در شادترین روز زندگی‌اش سخت‌ترین تصمیم را بگیرد. در حالی که " فردریک کانی" و همسرش " کیوون " خود را آماده می کردند تا تولد دخترشان را در ماه ژانویه جشن بگیرند اتفاقی ناخواسته زندگی این زوج را دچار تغییری عجیب کرد. تغییر ناگهانی وضعیت جسمانی کیوون موجب شد تا او در ماه نوامبر روانه بیمارستان شود.

 

پزشکان پس از انتقال کیوون به بیمارستان او را به بخش C-section ( سزارین ) منتقل کردند و  از کانی خواستند تا برای نجات جان دختر یا همسرش تصمیمی سخت بگیرد. به همین دلیل بود که  فردریک در سخت ترین دو راهی تصمیم‌گیری زندگی قرار گرفت.

 

آقای کانی در مصاحبه با فاکس 31 گفت اگر همسرم تحت عمل جراحی قرار می گرفت ممکن بود از خطر مرگ بگریزد اما جان دخترم به خطر می افتاد. اگر می خواستم جان دخترم به خطر نیافتد ممکن بود همسرم را از دست بدهم.

 

او تصمیم گرفت پزشکان حین انجام عمل جراحی همسرش تلاش کنند تا جان دخترشان نیز به خطر نیافتد اما در یک تراژدی همسرش چند دقیقه بعد جانش را از دست داد.

 

کانی در این باره گفت : " پزشکان تلاش کردند جان همسرم را نجات دهند اما قلب او نمی تپید."

 

این مرد جوان آمریکایی به فاکس 31 گفت که اکنون در ماشینش می خوابد و تمام وسایلش را برای تامین هزینه بیمارستان دخترش فروخته است. کانی گفت که رئیس و یکی از دوستانش درخواست جمع آوری پول برای این پدر داغدار کرده اند. این نوزاد که کانی نامش را " آنجلیک" انتخاب کرده اکنون چند هفته است که در بیمارستان بسر می برد و او و پدرش این حادثه درناک را پشت سر گذاشته اند.

اخبار,اخبار گوناگون

اخبار,اخبار گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------