مردی که برای گرفتن هدیه تولد 35 تاریخ مختلف به زنان داده بود



معاشرت مرد ژاپنی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک مرد ژاپنی به دلیل معاشرت همزمان با ۳۵ زن دستگیر شد. او گرفتن هدیه تولد را دلیل این اقدام خود دانست.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تلگراف، یک مرد ژاپنی پس از معاشرت همزمان با ۳۵ زن با هدف "گرفتن هدیه تولد" دستگیر شد. تاکاشی میاگاوا متهم به کلاهبرداری از ده‌ها زن و دریافت هدیه‌هایی به ارزش صدها پوند است.

 

میاگاوا ظاهراً هنگامی که زنان برای ایجاد انجمن قربانیان با یکدیگر ارتباط برقرار کردند گرفتار شد. وی که کارگری نیمه وقت است، به اتهام کلاهبرداری تحت بازجویی قرار گرفته است.

 

او پس از اینکه وانمود کرده است که در رابطه با هر کدام از این زنان جدی است، هدیه‌هایی به ارزش صدها پوند از آنها دریافت کرد. از جمله ادعاهای مطرح شده علیه او این است که میاگاوا برای تولد خود به هر خانم تاریخی متفاوت داده تا جریان دریافت هدایا را در طول سال تضمین کند.

 

در مجموع، ادعا می‌شود که حدود ۱۰۰۰۰۰ ین (۶۶۸ پوند) هدیه، از جمله یک دست کت و شلوار ۲۰۰ پوندی، از زنان دریافت کرده است. او روابط دوستانه خود را هنگام کار در یک شرکت بازاریابی و فروش محصولات حمام آغاز کرد.

 

گفته می‌شود که پلیس در حال تحقیق برای یافتن این حقیقت است که آیا زنان دیگری نیز توسط این طرح همسریابی سریالی اغوا شده‌اند یا خیر.  این داستان در شبکه‌های اجتماعی واکشن‌های مختلفی را به همراه داشته است؛ یکی از کاربران اظهار داشت که "او فردی افتضاح است اما من به مهارت‌های مدیریت زمان او حسادت می‌کنم".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------