کلکسیونر استخوانی که بیش از ۲۰۰ اسکلت و جمجمه دارد



کلکسیونر استخوان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

یک کلکسیونر استخوان می‌گوید: "من بیش از ۴۰ هزار  نظر در شبکه‌های اجتماعی [از مردم]داشتم که فکر می‌کنند کار من غیرقانونی است. در حالی که این یک تجارت کاملاً قانونی است.  برخی از مردم فکر می‌کنند کاری که من انجام می‌دهم منزجر کننده و بی رحمانه است.  با این حال، از آن بالاتر می‌روم و سعی می‌کنم این رشته را به شیوه‌ای آموزشی تر، ترسیم کنم. "

 

این میل به جمع آوری اسکلت ها، با یک هدیه دوران کودکی آغاز شد.  پدر فری که یک پزشک بود، زمانی که پسرش ۱۵ ساله بود، اسکلت موش و جمجمه انسان را که در یک نمایشگاه علمی به دست آورده بود به پسرش هدیه داد و بدین ترتیب وسواس مادام‌العمر او را برای جمع آوری  استخوان‌ها تحریک کرد.  پس از آن یکی از دوستان شکارچی پدرش "اولین اسکلت سنجاب" خود را به او داد و او را شیفته این کار کرد، او سپس شروع به جمع‌آوری اسکلت‌های حیوانات کرد تا «برای پروژه‌های علمی» آن‌ها را مطالعه کند.

 

این کلکسیونر استخوان اهل بروکلین بیش از ۲۰۰ اسکلت،   جمجمه در خانه دارد. این مرد در داشتن اسکلت در کمد خود با تجربه است، شاید به این دلیل که جان پیچایا فری، ساکن بروکلین، یک فروشنده لوازم پزشکی است و با موسسات آموزشی، متخصصان پزشکی و تاریخی و آژانس‌های جستجو و نجات کار می‌کند.

 

کلکسیونر استخوان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

او می‌گوید:"در حال حاضر، من ۱۳ اسکلت کامل دارم که شامل تمام قطعات است، همچنین بیش از ۱۰۰ ستون فقرات و ۱۰۰ جمجمه که در یک نمایشگاه در آپارتمان دوبلکس خود نگهداری می‌کنم. او ادعا کرد که نه تنها کارش  ۱۰۰ درصد قانونی است، بلکه یک موهبت بزرگ برای آموزش آناتومی بدن است. من فقط با استخوان‌های پزشکی کار می‌کنم، چیزی که پزشکان و استخوان شناسان برای مطالعه از آن استفاده می‌کنند. بیشتر استخوان‌هایی که به دست می‌آورم به پزشکان یا متخصصان پزشکی منتقل می‌شوند. "

 

نمونه‌های او سپس به «دانشگاه‌ها، کایروپراکتیک‌ها و حتی مأموران «جستجو و نجات» می‌روند تا سگ‌های مواد یاب را برای یافتن افراد گمشده آموزش دهند. این کارآفرین جوان مصر است که مجموعه جمجمه او و همچنین دیوار خار‌های آپارتمانش و سایر تزئینات مرگبار که در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته شده است  از استخوان‌ها تشکیل شده است.

 

انتخاب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------