کارگر روزمزدی که مدل معروف شد!



مدل شدن کارگر روزمز،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
کارگر روزمزدی که تبدیل به مدلی معروف شده مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تغییر ناگهانی زندگی یک کارگر روزمزد هندوستانی، او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است.

 

بنا به گزارش News۱۸، «مامیکا» ۶۰ ساله اهل منطقه کوژی کودا ایالت کرالا هند در حالی حالا با عینک آفتابی، پیراهن‌ها و کت و شلوار‌های یک برند محلی عکس می‌گیرد که تا چندی پیش برای گذران زندگی اش کارگری می‌کرد. تصاویری که عکاسی با نام شریک وایالیل از مامیکا تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده مورد توجه کاربران نیز قرار گرفته است.

 

مامیکا شهرت تازه خود را مدیون این عکاس است. پس از آنکه شریک عکسی از مامیکا تهیه و اولین بار در فیسبوک منتشر کرد این عکس به دلیل شباهت این کارگر به بازیگر بالیوود «وینایکان» مورد توجه قرار گرفت. بلافاصله پس از آن، شریک از مامیکا خواست که برای یک شرکت کت و شلوار عروسی که متعلق به خود او بود مدل شود.

 

قبل از تهیه آن عکس، زندگی این مرد ۶۰ ساله دستخوش تغییراتی شد که در یک ویدئو که هزاران بیننده در اینستاگرام داشته به تصویر کشیده شده است. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۳ هزار بیننده داشته است.

 

این عکاس با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت که بهتر از مامیکا نمی‌توانست کسی را برای مدل شرکت خود پیدا کند. عکس‌های گرفته شده این عکاس نشان می‌دهد که او اشتباه نکرده است. در یکی از عکس‌ها مامیکا با یک کت و شلوار کلاسیک و یک آی پد در دست دیده می‌شود.

 

مامیکا می‌گوید دوست دارد مدلینگ را در کنار شغل معمولی خود داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------